proberen zwanger te worden na miskraam

Jeetje, wat erg dat je dat hebt moeten meemaken. De onzekerheid snap ik wel, maar probeer wel te genieten van al het moois! Ik hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan.

@Vissen: Gefeliciteerd! We zullen voor je duimen. Hoop voor je dat het dit keer goed zal gaan.

@gebruiker955167 en Natasja:
Bedankt voor jullie lieve woorden. Op het werk zal het met collega's vast wel goed gaan. Maar voor de klas met studenten kan wel eens een ander verhaal worden.

@Caat: Helaas ben ik ook deze maand weer ongesteld geworden, maar dit keer 2 dagen te vroeg! Maandag ipv woensdag al, heb een super regelmatige cyclus dus dit verbaasd mij wel weer.

Nathalie

Hoi Nathalie,

zou het kunnen dat je eisprong eerder is geweest? Misschien heeft er wel een bevruchting plaats gevonden, maar kon het zich niet innestelen?  Al met al, super vervelend dat je weer ongesteld bent geworden.  Hoe is het eigenlijk allemaal op je werk gegaan?

Ik zit nu weer op het wachtbankje... Maar heb er nog geen goed gevoel over! M'n cyclus is nog helemaal in de war!

Hoi meiden, ik wil toch even kwijt dat het ook 'fijn' is om te lezen dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zit. Dit gun je niemand, en kom er nu pas achter dat een zwangerschap verre van een vanzelfsprekendheid is. Wat zijn er veel meiden die moeite hebben om zwanger te worden en/of meerdere miskramen krijgen. Nathalie, wat verschrikkelijk jouw verhaal. Veel sterkte gewenst. Ik heb gisteren mijn 3e miskraam gehad (waarvan 1 missed abortion met curretage) en heb besloten om niet meer zo vroeg te testen. Ik heb nu twee keer een probleem gehad met de innesteling, dus positieve test, net op die roze wolk, twee a drie dagen later...*bam* weg droom. Je lichaam kan je ook echt voor de gek houden, want ik denk zelf iedere maand dat ik zwanger ben. Oh, ik hoop zo dat het ons snel gegund is.

Hier weer een beetje bloedverlies gehad. Stond echt te trillen op mn benen gisteren op mn werk. Bij de zwangerschappen die goed verliepen geen bloedverlies gehad, dus heb er nu echt een hard hoofd in. Denk bijna 6 weken te zijn, dus nog wel erg pril... Zenuwslopend.

Ik heb bij al m'n zwangerschappen bloedverlies gehad. Ook bij m'n zwangerschap die helemaal goed is gegaan en dat was ook rond de 5 a 6 weken. Dus... No worries!! Al snap ik dat je enorm schrikt natuurlijk!

Hallo allemaal.

Ook ik moet even mijn verhaaltje kwijt. En heb behoefte om andermans verhalen te lezen. Mijn grootste droom is mama worden.

Mijn vriend is er klaar voor dus vanaf januari zijn we officieel begonnen haha.

Helemaal blij was ij toen de test 3 weken geleden positief was. We zaten op 6,5 week.

Vorige week voelde het niet goed aan. Verloor bloed en kreeg m'n eerste echo. Eerder dan gepland omdat ik merkte dat het niet goed was.

Helaas negatief. Het zag er niet goed uit en twee dagen later kwamen de placenta en vruchtzakje eruit. We waren 8 weken.

De dag van de echo ben ik thuis gebleven en daarna als een bikkel weer gaan werken.

Mijn vriend steunt me heel erg goed en zegt dat we positief moeten zijN. Het was Niet in orde en de natuur doet dan zijn werk.

Ik praat mezelf aan dat ik sterk ben en dan het wel gaat. Maar ik voel me eigenlijk ellendig.

M'n droom zag ik uitkomen en hoppa... Opeens is het weg.

We hebben een controle echo gehad en alles is mooi schoon van binnen en hebben groen licht gekregen om het opnieuw te proberen.

Dat is natuurlijk goed nieuws.

Ik denk dat ik me pas beter ga voelen als ik opnieuw zwanger ben.

Liefs linda

Hoi linda,
wat een naar bericht, heel herkenbaar dat je je sterk houd, maar je niet zo voelt.

Ik heb op 6 maart een curettage gehad nadat bij de eerste echo bleek dat het niet goed was.nog voel ik mij vaak verdrietig en een soort van leeg.

van mij afschrijven helpt wel wat maar heb nog steeds af en toe een baal dag noem ik het maar.

Heel veel sterkte nog en houd moed !!

Terug
Bovenaan