proberen zwanger te worden van een meisje

Hoi Floes

Ik denk dat de vraag verkeerd is gevallen bij sommige omdat niet voor iedereen zwanger worden vanzelf sprekend is.
Dus wat Chantie en Liselotte denk ik bedoelen is dat elk kind een wonder is.
Ik heb een groot wonder en dat is dat ik zwanger mag zijn van een jonge en een meisje tegelijk.

Gr Marielle

Op deze manier hebben mijn ouders geprobeerd bij de derde keer een zoon te krijgen en dat is gelukt.
Maar dat zal niet altijd lukken!

Op deze manier hebben mijn ouders geprobeerd bij de derde keer een zoon te krijgen en dat is gelukt.
Maar dat zal niet altijd lukken!

t is echt niet rot bedoeld hoor,vraag allen maar of iemand ervaring er mee heeft,je kan het toch proberen,omdat er zoveel over geschreven word,ook op deze site,zou k alleen maar willen weten of het bij iemand gelukt is,wil er echt niemand mee kwetsen hoor,als k dat gedaan heb sorry hoor,

t is echt niet rot bedoeld hoor,vraag allen maar of iemand ervaring er mee heeft,je kan het toch proberen,omdat er zoveel over geschreven word,ook op deze site,zou k alleen maar willen weten of het bij iemand gelukt is,wil er echt niemand mee kwetsen hoor,als k dat gedaan heb sorry hoor,

Ze zeggen als je veel vlees eet je sneller een jongen krijgt en veel zoetigheid en veel sla een meisje.
Ik eet weinig vlees daarintegen heel veel sla en snoep ook heel veel en krijg een meisje....
En heb er ook al 1.
Maar of het echt daardoor komt weet ik niet.

Kan wel begrijpen dat je als je al paar jongens heb nu een meid wil, maar ga hier niet te veel op door voorjezelf want als het een jongen is valt straks je zw tegen.
En als je het helemaal gebaard heb en het is gezond maakt het echt niets uit....

Denk ook dat het bij vrouwen steekt die er langer over gedaan hebben of waar het allemaal niet gladjes verloopt.
Als je iets rots heb mee gemaakt ga je echt beseffen dat het een wonder is jongen of meisje maakt dan echt niet uit.

Ohoh, krijgen we weer die discussie. Ik heb er langer over moeten doen om zwanger te worden. Uiteindelijk is dat gelukt met Clomid. Het is mijn eerste en het maakte me niet uit wat het werd. Maar ik kan me voorstellen dat als je als vrouw een paar jongens hebt je het geweldig vind om een meid te krijgen.
Daarbij stelt Floes gewoon een vraag, niet gelijk zo beledigd zijn.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal fabeltjes zij hoor!! Mijn vriend heeft 2 dochters en een zoon en nu komt er weer een meid. Aangezien de man bepaald, denk dat mijn vriend meer vrouwelijke zwemmers heeft XD!!! Echte zekerheid heb je na de geboorte...
Floes, succes en ik hoop dat je een gezonde meid krijgt.

Groetjes Sonja
39 w + 1 d

heb 1 knulletje waar k helemaal gek op ben,maar zou het gewoon geweldig vinden om een dochtertje te krijgen,als het nu klopt kan k het toch proberen,dat geeft toch niet,nogmaals kwets k hiermee toch niemand,als het een jongetje zou zijn ook goed en welkom hoor,t is nogmaals maar een vraag hoor.en wat voeding betreft m n moeder is een echte zoetekouw en kreeg ze om en om,2 jo.en 2 meisjes.

Terug
Bovenaan