proberen zwanger te worden van een meisje

hoi hoi,

het 'meisjes' zaad is trager maar zet door en leeft langer. Als je een paar dagen voor de eisprong vrijt en daarna niet meer, is de kans groter dat een meisjes zaadje bij het eitje komt. Als je net voor de eisprong vrijt zwemmen de jongetjes de meisjes voorbij. Dit weetje kwam ik tegen op internet..

Gr Maggie
 
Ik denk dat je gewoon al blij en gelukkig mag zijn dat je een kind kan krijgen. Er zijn zo veel stellen die geen kinderen kunnen krijgen. Als het maar gezond is, dan maakt het geslacht toch helemaal niets uit!!
 
En zo vervallen we in de herhaling................zucht!
Als iemand een voorkeur heeft prima, weet alleen dat hoe mooi en verklaarbaar sommige theorieën ook klinken, het noooit garantie geeft! Das in al die eeuwen nog niet gelukt!
Als je dat wilt moet je misschien nog een paar jaartjes wachten kun je ze wellicht bestellen in het zkh wie weet krijg je er dan wel een fotoboek bij met modellen; blond haar, donker, blauwe of bruine ogen noem maar op.
 
Vat het niet persoonlijk op floes, ik heb gewoon het idee dat we veel te veel grip op dingen willen hebben en met zoiets wonderlijks moet je dat ook niet willen denk ik!
 
Terug
Bovenaan