proberen zwanger te worden van een meisje

Sperma leeft ongeveer 3 dagen. Meisjes spermacellen zijn tragen dan jongens spermacellen. De meisjes doen dus langer over de reis naar het eitje dan de jongens. Dus het kan kloppen wanneer je een paar dagen voor je ovulatie sex hebt, de kans op een meisje groter is.
 
Ik denk dat dit echt een kwestie van timing is en hoe snel en hoe goed het zaad zwemt....

tijdsopname :D


Mij maakt het ook niet uit wat we krijgen :D Belangrijkste is dat het gezond is en blijft!

Maar kan me voorstellen dat het leuk voor je is als je nou iets van het andere geslacht krijgt..

succes
 
hoii,
toen ik de topic las dacht ik..neeeee he daar gaan we weer!!!!!

maar nu ik je volgende reakties lees snap ik je IETSJES meer...

dat wat over t soort eten vindt ik echt een fabel!
ben echt gek op vlees maar ook zoetigheid en toch een mooie gezonde dochter!!

en dat er geschreven wordt dat het de moeders kwetst die langer bezig zijn is onzin!ik was drek na t stoppen met de pil zwanger en t maakte me geen reet uit..
misschien ook wel dat ik t v dichtbij meemaak dat het naar nu bijna 10!!nog niks heeft opgeleverd incl z.h traject!!
dus ja kan slecht tegen zulke topics..

maar bedoel t niet kwetsend hoor!probeer alleen maar aan te geven dat je godsblij mag zijn als...

suc6 met t zwanger raken!!!
 
Ik was ook niet gepikeerd hoor, maar ik geloof er allemaal niet zo in.

Ben je zwanger van een meisje of van een jongen dan is dit geslacht je heel hard gegund. zo zie ik het maar.
Maar ben verder niet boos hoor.

Groetjes,
Chantal
 
ik denk dat het allemaal fabeltjes zijn....

het is meer het lot...

het schijnt ook mee te spelen hoe jouw zuurgraad ed daaronder is. maar daar heb je ook weinig over te zeggen.

ik vind het niet gek hoor om een voorkeur te hebben, maar ik denk dat na een bevalling dat hele idee daarover weg valt, wat maakt het dan nog uit of het een jongetje of een meisje is wat je dan in je armen mag houden?
het gaat staks om het persoontje, het karaktertje, waar je mee te maken hebt en of dat nu een meisje of een jongetje is.... lekker belangrijk.

maar zo zul je het vast niet bedoeld hebben.
ik zeg ook eerlijk dat ik het hartstikke leuk vind een meisje en een jongen te hebben en dan krijgen we er straks nog een mannetje bij!

succes met uitproberen!
groetjes,
 
oh, wij hadden bij de eerste trouwens NA de eisprong gevreeen, dan zou je een jongen verwachten..... maar echt een meisje hoor!

en bij de 2de en de 3de hebben we voor, tijdens en na de eisprong gevreeen, dus dan zou je misschien eerder een meisje verwachten, omdat die zaadjes dan vooraan liggen als de eisprong plaats vindt.
maar dat zijn allebei jongens geworden...??

tja, zo zie je maar.... je hebt er niks over te zeggen!
 
t heeft nogal veel stof doen opwaaien zeg,bedankt voor de reaktie s, t was niet m n bedoeling om er iemand mee te kwetsen,t was maar een vraag,en k begrijp dat het het niet zoveel uitmaakt,denk dat aalebei de zaadjes net zo hard zwemmen haha,bij de 1 werkt het en bij de ander niet,we zullen kijken.
 
t heeft nogal veel stof doen opwaaien zeg,bedankt voor de reaktie s, t was niet m n bedoeling om er iemand mee te kwetsen,t was maar een vraag,en k begrijp dat het het niet zoveel uitmaakt,denk dat aalebei de zaadjes net zo hard zwemmen haha,bij de 1 werkt het en bij de ander niet,we zullen kijken.
 
Terug
Bovenaan