Probleempje

Kan wel merken dat veel reacties van echt zwangere vrouwen komen, Aukje heeft aangegeven dat z fout zit en nog moeten jullie haar afkatten, niet echt volwassen, maar dat is mijn mening natuurlijk..

@ aukje: gelukkig besef je zelf dat je dom bent geweest, maar het is goed om te horen dat je wel verantwoordelijkheid wil nemen voor je kindje. Ik vind wel dat beide mannen moeten weten wat er speelt, het betekend niet dat nu je zwanger bent je met een van de 2 een vaste relatie moet beginnen, dat is een beslissing die jij zelf moet nemen en niet "voor de kleine" of zoiets dergelijks. Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat je in je eentje dat kindje ook wel groot krijgt.... Heel veel sterkte, er staat je en moeilijke tijd tewachten, maar probeer toch ok van je zwangerschap te genieten
 
Ohhhh wat een reacties, het maakt veel los bij mensen en veel meer dan ik ooit had gedacht. Intussen heb ik een heleboel positief opbouwende kritiek gehoord (en ook niet zo positieve) maar eigenlijk is er niets aan mijn mening veranderd, ik hou dit kind hoe dan ook zelf, en op termijn als ik er zelf klaar voor ben dan zal ik het aan mijn 2 vrienden vertellen. Ik heb zelf het idee dat ik het net moet kunnen redden, om in december op tijd klaar te zijn voordat ik me al te ongemakkelijk begin te voelen (groot en log denk ik). Wat ik daarna ga doen blijft dus wel onduidelijk. In principe zou ik een baan zoeken. Alleen moet ik dan gaan combineren met zorg voor mijn kindje. Maar ik heb het idee dat ik als alleenstaande moeder recht heb op een hoop vergoedingen bij de kinderopvang, en dat de kosten zullen meevallen. Dit allemaal heel rationeel beredeneerd, natuurlijk. Op dit moment ben ik gewoon heel erg moe, ik slaap erg veel en ik probeer niet te veel te piekeren.
Bedankt!!!
 
Terug
Bovenaan