Probleempje

Er staat een fout in onderstaande zin, die moet zijn:

"De hardste schreeuwers hier hebben zelfs wel eens een foutje gemaakt alleen misschien NIET met van die verstrekkende gevolgen."


 
Weet je waar ik niet met me kop bij kan ?Dat er vrouwen zijn die hier de tip geven om maar een abortus te plegen terwijl ze zelf zwanger zijn.Dan is dus mijn groote vraag hebben die zwangere vrouwen wel gevoel en zouden ze zelf hun kindje weg laten halen ik denk het niet als het nou perongeluk gebeurt of niet er zit een leventje in je eigen lijf en daar ben je vanaf het begin blij mee.Dus dames die de tip geven om maar een abortus te plegen gebruik je verstand en anders zorg dat er gevoel bij komt geef die tip niet het is iets waar ze zelf uit moet komen.Ik vindt in ieder geval dat zei er heel volwassen over na denkt en dat kun je echt niet over iedereen zeggen.

sorry dat ik zo vel reageer maar hier kan ik niet over.normaal ben ik best lief hoor :)

groetjes marianne

p.s neem de tijd om er over na te denken je komt er wel uit al zal het best een pittige tijd worden maar heel veel succes van deze kant gewenst
 
Hai Aukje,

Je roept een hoop reacties op met je berichtje en ook ik wou nog even reageren.
Ik vind het echt helemaal niet belangrijk hoe je zwanger bent geworden, feit is dat je zwanger bent en daar moet je nu wat mee doen. Ik zou het beide heren vertellen, ze hebben beide recht om te weten dat ze misschien vader worden. Het lijkt mij ook het beste om een vaderschapstest te doen. Mocht hij er dan niets van willen weten, dan kun je misschien toch wat allimentatie van hem vragen, dat scheelt straks weer.
Ik hoop voor je dat de vader van je kindje er straks voor jullie zal zijn. Maar ook als dat niet het geval is, zal het je echt wel lukken allemaal. Er zijn meer alleenstaande moeders.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je zult genieten van je zwangerschap.

Groetjes,

Mariska

p.s. trek je niet te veel aan van al die nare reacties.
 
Volgens mij is de discussie over hoe stom dit wel of niet van je is hierboven volkomen overbodig. Feit is dat je zwanger bent en al hebt besloten dat abortus geen optie is (en ik ben het volledig met marianne eens dat ik niet begrijp hoe iemand zelf zwanger kan zijn en het zelfs maar kan overwegen om een abortus te adviseren!). Vanuit die positie moet je weer verder.
Ik weet zelf uit ervaring dat studeren tijdens je zwangerschap best gaat. Ik ben zelf 28 weken en nog tot 1 september bezig met afstuderen. Niet altijd even leuk of makkelijk, maar over het algemeen goed te doen. Uitstellen vond ik zelf geen optie, omdat je nooit weet of je aan het afmaken van je studie dan nog wel toekomt en dat is ook zonde!
Ik zou de heren ook niet buiten schot laten. Zelfs als ze nergens op zitten te wachten kan je ze eventueel dwingen tot een vaderschapstest en de bijbehorende financiele gevolgen.

Heel veel succes!

Jeanette
 
Vind nu niemand dat je het een man niet aan kan doen dit.....?

Ben ik nou echt de enige die dingen als 'dwingen tot alimentatie betaling' en dat soort dingen echt zum kotsen vind? Het is toch haar besluit om het kind te houden? Die mannen kiezen daar misschien niet eens voor. Sterker nog, het is zelfs onbekend wie van beiden de vader is.

Dus die jongens moeten nu de komende maanden in de zenuwen zitten in afwachting wie zijn zaadje het eerst bij dat rijpe ei was?? Een van de twee heeft een relatie. Die staat straks ook op zijn kop.

Ik begrijp dat je geen abortus wil maar dat is toch verder jouw keuze? Verderop heeft iemand expres de pil weggegooid om zwanger te raken en heeft zo haar man voor een onvoldongen feit gesteld. Dat vinden een heleboel mensen heel misselijk van haar maar DIT is wel ok?

Ik wil echt graag begrijpen waarom er tot nu toe nog niemand het voor die mannen heeft opgenomen...

Verder wens ik jou natuurlijk heet veel sterkte Aukje want ik vind het heel moeilijk voor je.

Groetjes,

Annemieke
 
Hoi Annemieke,graag wil ik even reageren op je reactie.Jij neemt het voor die mannen op,maar hun hebben hun penis er toch ingehangen.Hun zijn er net zo verantwoordelijk voor.
 
Ten 1e: Wat een stel DOMME anoniemen met z'n commentaar.
Doe normaal, zeg. Als je niks fatsoenlijks te melden hebt, zeg dan niks.

Ten 2e: Aukje, hou 't kind.
Je zult er zoveel van gaan houden.
Ik ben ook door de pil zwanger geworden, maar ben er nu alleen maar blij om. Het heeft gewoon zo moeten zijn.
En ik zou 't zelf wel de vaders vertellen, je zegt dat je ze al langer kent.
Dan kunnen zij alsnog hun eigen beslissing nemen.

Sterkte en veel succes.
 
Hoi Aukje,

Na al die 'adviesen' hierboven zal ik niet ook nog eens m'n mening geven...
Wat ik je wel mee wil geven is de tip om contact op te nemen met het VBOK:

http://www.vbok.nl/

(De VBOK biedt hulp bij ongewenste zwangerschap en na zwangerschapsverlies. De VBOK gaat ervan uit dat de mens vanaf de conceptie beschermwaardig is.)

Wat je ook besluit te gaan doen, het is denk ik goed om er met iemand over te kunnen praten.

Veel sterkte (en succes met je opleiding; als je in dec. hoopt af te studeren, moet dat qua tijd/zw.schap wel lukken)!
 
Terug
Bovenaan