Problemen met geslacht baby

Ik denk echt dat deze dame in kwestie gewoon wat wil uitlokken met haar verhaal en dat is heel goed gelukt zo te zien.
Geen aandacht meer aan geven, en mocht het echt zijn, dan zou ik adviseren om naar ene dokter te gaan!!!!

Gr
 
Ook nier nog iemand die helemaal niet kan geloven wat ik hier lees...

Zou bijna zeggen ben je het wel waard om een kindje te krijgen,wie zegt dat ALS je besluit om abortus te plegen en je wordt weer zwanger van een meisje wat doe je dan...
Doe effe normaal,wordt hier heel boos van...

Sorry van mijn schrijven,maar ben blij dat je zwanger mag worden.

Ik ben nu 28 weken zwanger weet niet wat ik krijg,maar ben blij met allebei,we hebben al een gezonde dochter en ja het zou leuk zijn als het een jongetje is,maar mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt...
Mijn vriend zou het ook leuk vinden om een zoon te krijgen,maar hij is net zo blij met nog een dochter..

En wat je vriend betreft,praat er met hem over dit is niet goed meiden trekken altijd meer naar papa toe...zeg hem dat maar...

Hoop echt dat je het naast je neer kunt leggen en kunt genieten van de rest van de zwangerschap...
heel veel succes
 
ppfff ik geloof dit verhaal gewoon niet eens.
Deze persoon in kwestie had zich allang verdedigd als het waar zou zijn. Maar ze laat niks van zich horen.

Meiden maak je niet druk.
 
Snap dit niet...Voor mij is abortus hetzelfde als moord...
En waarom? Het geslacht? Doe eens normaal...
Als mijn vriend er niey blij mee zou zijn had ik geZegt dan zoek je het maar uit...zou toch echt voor mijn kind kiezen...
Ons maakt het niet uit, wr zijn gelukkig wat het geslacht ook is.
 
Terug
Bovenaan