Problemen met geslacht baby

het enige wat ik hierop kan zeggen is bezoek eens het ggz! Zoveel mensen die moeite doen om kinderen te krijgen en jij denkt erover na om een abortus te plegen omdat je een meisje krijgt ... sorry maar dit is echt te ziek voor woorden!!
 
Ben met stomheid geslagen nu ik dit lees. Ik kan niet begrijpen dat je abortus kan overwegen wegens het geslacht.
Ik heb zelf een meid en ben daar super blij mee. Nu 25 weken zwanger en mijn voorkeur was een 2e meid maar dat wij te horen kregen dat wij nu een zoon krijgen was ik opslag verliefd. Het belangrijkste is dat alles tip top in orde is.

Denk dat jij en vooral je man hulp nodig hebben :S
 
Als dit echt een serieus bericht is dan zou ik het over een andere boeg willen gooien:

Ik zou me eerder zorgen maken dat ik een kind krijg van zo'n vent en er om die reden aan twijfelen of het wel goed is geweest om die zwangerschap uberhaupt aan te gaan.

Die gozer van je mag wel eens flink door elkaar gerammeld worden, luistert hij niet dan donder je HEM het huis uit. Is hij helemaal gek geworden??? Hij is een egoistisch stuk vreten en jij moet niet bang zijn dat je zonder hem moet, je moet bang zijn dat ze zonder je kind zou moeten!!! Je hebt er zelf voor gekozen en je weet dat de kans op het andere geslacht heel groot is. Nogmaals als dit serieus is dan moet je bij jezelf toch maar eens afvragen waar je nu helemaal mee bezig bent, je kleintje is geen Gucci tasje die je ff terug naar de winkel brengt!!!
 
Terug
Bovenaan