"koosnaam" ongeboren baby

nou meidne,

leuk om te lezen zeg, al die namen!!
Onze beeb is inmiddels benoemd tot KEES!!! iemand begon daarmee, en ja daar kom ik nu niet meer vanaf!!
Maar goed, dat de beeb na de bevalling gewoon een heel andere naam gaat krijgen....
En dat valt ook nog niet mee, voor een meid zijn we er wel uit, maar voor een jongen pff lastig hoor!

x

Wij noemen onze kleine Chris(je).
Ik sprak na afloop van een concert van Magna Carta de zanger, Chris Simpson, zoals wel vaker, en vertelde hem dat ik zwanger ben.
Zijn reactie, behalve "gefeliciteerd", was: "en jullie noemen hem wel Chris hè?"
Dus vandaar...
We weten overigens nog niet of het een j of m wordt.

Erg leuk om te lezen hoe iedereen zo zijn eigen naam heeft.
Wij hebben het na de eerste echo tot vlek en soms boon betiteld.
Ik kon er namelijk nog niet veel meer van maken.
Hopelijk is het maandag al iets beter te zien

hoi hoi,

met de eerste echo heb ik hem omgedoopd tot `monster`. ik had de eerste echo toen ik 8 weken was omdat ik niet wist hoever ik was omdat me cyclus altijd lang was.
ik vond het toen als een monster eruit zien dus vandaar, mensen kijken me wel altijd gek aan als ik het over monster heb, maar hier in huis is iedereen eraan gewent hihi.
groetjes

Wij noemden ons kleintje 'poppie', later bleef dat steeds zo als mijn kindje huilde en ik het ging troosten: "Ach, kom maar poppie!" We hebben het Loïs genoemd wat aangenaam betekent en dat is ze zeker!

Terug
Bovenaan