"Wiebel-meiden" 2

Mijn temperatuur was vanmorgen weer laag, na mijn ei 37.7 en 37.8 en nu 37.7. Die horen bij mij bij mijn laagste temperaturen. Vorige week had ik constant 36.6 dus wat dat betreft is hij wel omhooggegaan, maar de vorige keer na mijn ei toen ik ook temperatuurde kwam hij niet onder de 36.9. Ik ben maar weer eens onzeker, vraag me af of ik nu wel een eisprong heb gehad??

Balen van je auto, Mier! Wat een kluns, beetje zwaaien naar iemand en dan tegen een auto aanknallen!

Poppie en Nicky, ik duim voor jullie!!

Pink

Jippie!

Ik heb vakantie! Zojuist thuis gekomen uit mn werk, eindelijk! Ik was al een paar weken aan het aftellen!

Het gaat goed, ben erg moe, maar als dat alles is...mag ik in mn handen knijpen. Maandag voor het eerst naar de VK (voor mn vakantie). Krijg geen echo, is meer een soort intakegesprek. Als we terugkomen van vakantie krijg ik dan mijn eerste echo en zien we hopelijk een kloppend hartje!

En met jullie? Mier en Pink, op de goede dagen gewiebeld? Ik hoop het zo! Het zou echt te gek zijn als we allemaal zwanger zijn. Zijn we april-mama's (ik denk dat ik 31 mrt uitgerekend ben, dus komt in de buurt).

Fijn weekend, geniet van het prachtige weer!

Liefs, Ukkie26

Heerlijk Ukkie, lekker vakantie!! Ga er lekker van genieten, en na je vakantie een echo, dat lijkt me zooooo mooi, om te zien dat er iets in je eigen buik groeit. Fijn dat je je zo goed voelt!
Mijn temperatuur was vanmorgen 37.0, dus hij gaat echt omhoog. Hoeft natuurlijk ook niet na je ei meteen 0,3 omhoog, als het gemiddelde maar op ongeveer 0,3 stijging zit, dat was vorige keer ook zo en toen zei de HA ook dat hij een duidelijke stijging zag.

Ik moet mezelf niet teveel hoop geven, want dan komt het straks als een enorme teleurstelling als de RD's toch komen. Maar ik kan er niks aan doen en ik weet ook wel dat het onzin is, maar het komt omdat ik een positieve ovulatietest heb gehad en voor het eerst weet dat we ook echt op de juiste dagen hebben gewiebeld. Ja onzin, want jullie weten altijd dat je op de goede dagen wiebelt en dan komen de RD's soms ook gewoon. Nou ja, nog maar even anderhalve week wachten. Had jij ook getemperatuurd Ukkie de afgelopen maand?

Mier ben jij alweer aan het werk? Ik heb nu 4 weken gehad en nog twee te gaan en dan weer aan het werk, luxe he?

Pink

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 10:28:09'));

Heerlijk Ukkie, lekker vakantie!! Ga er lekker van genieten, en na je vakantie een echo, dat lijkt me zooooo mooi, om te zien dat er iets in je eigen buik groeit. Fijn dat je je zo goed voelt!
Mijn temperatuur was vanmorgen 37.0, dus hij gaat echt omhoog. Hoeft natuurlijk ook niet na je ei meteen 0,3 omhoog, als het gemiddelde maar op ongeveer 0,3 stijging zit, dat was vorige keer ook zo en toen zei de HA ook dat hij een duidelijke stijging zag.

Ik moet mezelf niet teveel hoop geven, want dan komt het straks als een enorme teleurstelling als de RD's toch komen. Maar ik kan er niks aan doen en ik weet ook wel dat het onzin is, maar het komt omdat ik een positieve ovulatietest heb gehad en voor het eerst weet dat we ook echt op de juiste dagen hebben gewiebeld. Ja onzin, want jullie weten altijd dat je op de goede dagen wiebelt en dan komen de RD's soms ook gewoon. Nou ja, nog maar even anderhalve week wachten. Had jij ook getemperatuurd Ukkie de afgelopen maand?

Mier ben jij alweer aan het werk? Ik heb nu 4 weken gehad en nog twee te gaan en dan weer aan het werk, luxe he?

Pink

Hmpf! Had ik een heel verhaal getypt, maak ik een foutje, citeer ik Pink. Ook leuk hoor, maar niet de bedoeling.
Nog maar een keer dan.

Pink,

ik heb niet getemperatuurd. Had me voorgenomen dat te doen als we 6 rondes bezig waren, maar het was bij ons in ronde 4 al raak!

Echt onwijs fijn dat je een positieve ovutest had EN op de juiste dagen hebt gewiebeld. Vergroot toch je kansen. En natuurlijk, elke ronde heb je 10 tot 15% kans dat het raak is, maar ja...weten dat je op de juiste dag gewiebeld hebt, is toch fijn. Meer kans dan wanneer je fout wiebelt, toch?! Wanneer is je NOD eigenlijk?

Hoe is het met de rest? Karen, Anouk, al last van kwalen? Hoop het niet voor jullie. En MIer, zit jij ook op het wachtbankje? Wanneer is je NOD?

Nou, allemaal, fijne dag, het is hier al geweldig mooi weer nu (blauwe lucht, zonnetje), ga er zo maar van genieten. Alhoewel: ik moet ook dringend de tuin doen: het is nu echt 1 oerwoud van onkruid, als we daar voor de vakantie niets aan doen, kunnen we na de vakantie de tuin niet meer inkijken omdat het zo vol staat...hmmm...

LIefs, Ukkie26

Mier en ik zitten ongeveer hetzelfde, zij tussen 12 en 15 aug. en ik tussen 13 en 16 aug. Spannend dus!! Bij jullie was het echt snel, ronde 4! Ik hoop dat ronde 4 (nu dus) mij ook geluk zal brengen. Als ik een normale cyclus zou hebben had ik ook niet getemperatuurd hoor, maar ja tussen 28 en 44 dagen ga je toch twijfelen of alles van binnen wel goed werkt en dan biedt temperaturen uitkomst, want de vorige keer (mei) dat ik temperatuurde had ik duidlelijk een ei volgens HA en nu weer en ook een positieve ovutest. Ik moet 3 mnd tempen van de HA en dan terugkomen. Verder zei hij dat we goed moesten oefenen. Best wel een beetje lullig, want je komt daar toch met een 'probleem' en ik had al 2 mnd getwijfeld of ik zou gaan en dan krijg je zo'n antwoord. Nou ja, ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch wel werkt bij mij, maar ja, mocht het deze maand niet raak zijn dan heb ik geen idee hoe lang mijn cyclus volgende maand zal zijn. De laatste keren was het 44, 28, 35 en nu ongeveer weer iets van 43. De maanden daarvoor zat het tussen de 31 en 39, dat leek iets meer op elkaar dan 28 en 44. We zien wel. Had jij ook het gevoel dat het iedereen zou kunnen overkomen behalve jezelf (zwanger worden bedoel ik). Ik vind het heel logisch dat anderen zwanger raken, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het mij ook zou kunnen overkomen. Gewoon omdat het me zo iets wonderlijks lijkt denk ik.

Pink

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 11:27:05'));

Mier en ik zitten ongeveer hetzelfde, zij tussen 12 en 15 aug. en ik tussen 13 en 16 aug. Spannend dus!! Bij jullie was het echt snel, ronde 4! Ik hoop dat ronde 4 (nu dus) mij ook geluk zal brengen. Als ik een normale cyclus zou hebben had ik ook niet getemperatuurd hoor, maar ja tussen 28 en 44 dagen ga je toch twijfelen of alles van binnen wel goed werkt en dan biedt temperaturen uitkomst, want de vorige keer (mei) dat ik temperatuurde had ik duidlelijk een ei volgens HA en nu weer en ook een positieve ovutest. Ik moet 3 mnd tempen van de HA en dan terugkomen. Verder zei hij dat we goed moesten oefenen. Best wel een beetje lullig, want je komt daar toch met een 'probleem' en ik had al 2 mnd getwijfeld of ik zou gaan en dan krijg je zo'n antwoord. Nou ja, ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch wel werkt bij mij, maar ja, mocht het deze maand niet raak zijn dan heb ik geen idee hoe lang mijn cyclus volgende maand zal zijn. De laatste keren was het 44, 28, 35 en nu ongeveer weer iets van 43. De maanden daarvoor zat het tussen de 31 en 39, dat leek iets meer op elkaar dan 28 en 44. We zien wel. Had jij ook het gevoel dat het iedereen zou kunnen overkomen behalve jezelf (zwanger worden bedoel ik). Ik vind het heel logisch dat anderen zwanger raken, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het mij ook zou kunnen overkomen. Gewoon omdat het me zo iets wonderlijks lijkt denk ik.

Pink

NEEEEE! Gaat ie weer fout. Weer Pink geciteerd. Ik ben lekker bezig (niet dus), we gooien het maar op zwangerschapsdementie ;).

Pink, leuk dat Mier en jij ongeveer gelijk op lopen. Kun je elkaar op de hoogte houden en ervaringen delen. Ik had het ook trouwens hoor, dat ik niet kon geloven dat wij ooit zwanger zouden zijn. Gewoon, twijfel. Ook al had ik een regelmatige cyclus, toch vroeg ik me af of ik een eisprong had, of 't zaad van mn mannetje goed was en ga zo maar door.

Zelfs nu nog: ben 5w5d zwanger, maar omdat ik praktisch niets voel (beetje moeheid) is het lastig te geloven. Maar feit is dat er een dikke plus stond en dat mn ONGI is uitgebleven.

Pink: ook voor jou zal ooit een dikke plus op een test staan! En voor Mier ook! Jammer dat ik niet kan volgen wat er gebeurt rond jullie NOD, want dan ben ik op vakantie. Ik hoop dat als ik terugkom, ik van jullie twee positieve berichten lees en dat ik zelf een positief bericht (kloppend hartje) heb!

Terug
Bovenaan