"Wiebel-meiden" 2

Poppie, jouw NOD komt ook al dichterbij. Voel je iets of is het net als altijd? Spannend, ik hoop dat het voor jou deze ronde ook raak is, en voor ons ook!! Ik bedoel maar, Elly, Karen, Ukkie, Anoek er kunnen nog veel meer bij!!! We gaan gewoon met z'n allen deze maand....

Mier, kun je nagaan hoeveel verschil het maakt als je lange cyclussen hebt. Toen we begonnen op dit forum was ik in ronde 2 en jij in ronde 4. Nu ben ik in ronde 4 en jij al in 7 en onze NOD is eigenlijk op dezelfde dag. Je loopt al een hele ronde op mij voor!!!!

Pink

nou pink idd dat vroeg ik me nou is af,door jou redelijk lange cyclussen en mijn redelijk korte cyclussen,kan je zien wat dat scheelt he
ik denk dat je vandaag je eisprong heb,denk ik,toen ik positief testte werd ik 11dagen later ongesteld,dus hoeft nooit niet 14dagen te zijn,vorige maand had ik niet een vette streep dus meer negatief eigenlijk(misschien had ik toen wel geen eisprong)en nu zit ik op dag 14 of dag 12,ligt er een beetje aan van welke dag ik moet uitgaan of de woe of de vrijdag,maar vandaag ook weer negatief,ik heb nou andere besteld,duurdere van sensitest (midstream) ik hoop toch wel dat ik morgen of zo wel posi test want

xxx

Ze geven ook aan dat je op de dagen dat je positief verwacht 2x per dag moet testen, dat heb ik dus nu op precies het juiste moment gedaan. Waarschijnlijk vorige maand is mijn LHpiek precies tussen twee keer testen in geweest. Als ik toen tussendoor nog eens had getest was hij waarschijnlijk ook positief geweest. Dus vorige maand ook eisprong, die maand daarvoor 28 dagen en ei gevoeld en nu weer, dus ik heb waaarschijnlijk gewoon iedere maand een eisprong.

Tot morgen

Pink

ik wacht maar gewoon af,het kan in ieder geval nog,misschien morgen of overmorgen,
tot morgen

xxx

Goedemorgen meiden,

pfoe! Wat is het hier rustig zeg! Maarja...wat wil je, op dit onmogelijke tijdstip.

Hoe is het met jullie? Pink, ik las dat je een positieve ovutest had maandag! Geweldig! Goed gewiebeld?

En Mier, jij wacht nog op een positieve ovutest? Ik hoop dat je 'm binnenkort hebt en je ook op de goede dagen kunt wiebelen.

Hier is alles goed. Ik merk eigenlijk bar weinig van het zwanger zijn (raar hoor), ben alleen erg moe. Geen misselijkheid, geen zere borsten e.d.. Hopen dat het zo doorgaat...zou fijn zijn.

Anouk, Karen, hoe is het bij jullie?

Meiden, fijne dag en, voor diegenen die vrij zijn (ik helaas niet), geniet van het mooie weer!

Liefs, Ukkie26

Hey meiden, voor ons is het wachten nu eindelijk begonnen, ik zit nu op dag 29, mijn temperatuur was vanmorgen nog laag, ga er van uit dat'ie morgen hoger wordt. Wel fijn om nu even wat rustiger te doen, we wiebelen al vanaf dag 11 van mijn cyclus. Nou was dat op vakantie helemaal geen probleem hoor, maar toch. We hebben er nu alles aan gedaan en op het juiste moment (lees: momenten) gewiebeld. Spannend!! Dit is de eerste keer dat ik zeker weet dat het op 't juiste moment was.

Ukkie, lijkt me heel gek om zwanger te zijn die eerste weken, terwijl je je gewoon hetzelfde voelt als daarvoor, behalve de moeheid natuurlijk. Heb je het boek 'Veilig zwanger' al? Ik heb het boek hier liggen (goed weggestopt achterin de boekenkast, zodat ik niet in de verleiding kom om te gaan lezen) van mijn schoonzusje gekregen. Zij heeft het boek nu even niet nodig en daarom kreeg ik hem alvast. HEb er nog niet in gelezen, want dat voelt een beetje als de goden verzoeken als je begrijpt wat ik bedoel.

Pink

hey pink,

ik ga straks effe testen,laat eht nog wel weten vandaag

xxx

Terug
Bovenaan