"Wiebel-meiden" 2

Hee meiden,

Ik zit nog steeds op het wachtbankje mijn temperatuur schommelt heel erg de ene dag hoog andere dag weer laag.
Nog nergens last van eigenlijk ik heb wel veel last van afscheiding meestal verdwijnt dat weer na mijn eisprong.
Alleen vrijdag nog werken dan lekker 2 weken vakantie.
Morgen gaan we lekker naar de klimduin.

@Pink: Het word voor jou dus ook erg spannend nu ook omdat je weet dat je goed heb aangepakt deze maand.Hopen dat het positief heeft uitgepakt.

Het zou toch leuk wezen als we met z'n alle door konden naar het zwangerforum!

Gr: Poppie2

ik had vanmiddag ook een posi ovutest
het zal fijn zijn als wij ook doorgaan he poppie en pink

xxx

Ja daar gaan we echt voor!!!!

Mijn temperatuur is de afgelopen 9 dagen best constant. Eerst 7 dagen 36.6, de 7e dag een positieve ovutest en daarna 36.7 en vandaag 36.8. Da's wel een goed teken denk ik???
Als het goed is ben ik dus iets eerder dan jij met mijn NOD Mier, maar ja, voor hetzelfde heb jij er korter dagen tussen of ik, dus eigenlijk zegt het niks.
Spannend!!!!

Pink

Ik had vanmorgen een paar steekjes link onderin, maar dat kan nooit mijn ei zijn toch? Want mijn temp is al omhoog en dan zou het 3 hele dagen na mijn ovutest zijn. Zal wel gewoon iets anders zijn.

Pink

ik had vanmorgen weer getest maar nu was het streepje maar heel licht!!!
hij kan dan toch nooit al geweest zijn??
hummm snap er niks van hoor

xxx

Je hebt maar één keer een piek en dus een superpositieve test, linkerstreepje duidelijker dan rechts. Vorige keer heb ik woensdag en donderdag getest, ('s ochtends)  beide licht streepje, donderdag minder duidelijk dan woensdag. Waarschijnlijk heb ik toen woensdagmiddag de piek gehad.

Pink

dan maar weer afwachten dan,denk een kleine 2 weken,jij iets eerder miischien
had trouwens gister de voorkant van mijn auto in elkaar gereden tenminste iemand anders  ik reed bij ons thuis weg en moet dan voorbij een heg rijden om te kijken of er iets aankomt dus sta stil want komt een auto aan en zij zit niet op te letten want keek de andere kant op want zwaaide naar iemand en reed zo tegen mijn auto aan.
dus mooi balen weer

xxx

nicky hoe is het met je,vandaag je nod toch??
poppie voor jou overmorgen,spannend hoor

xxx

Terug
Bovenaan