"Wiebel-meiden" 2

echt goed zeg,dan heb je nod ongeveer over 2 weken al,dus dan zit je op dag 34 ongeveer toch??

xxx

Ha meiden!

Kijk we lezen weer een beetje goed nieuws hier, Pink zet hem op! Toch gek dat je er zelf weinig wijs meer uit kan maar goed dan maar vertrouwen op de techniek!
Wat had je trouwens een mooi gedichtje geschreven pink, kreeg er een brok van in mijn keel... Zelf geschreven?

Mier vervelende dag voor jouw vandaag ben bang dat dat altijd zo zal blijven. Sterkte meid vanaf hier!

Haha ben wel blij te lezen dat jij twinkel toch ook een beetje jaloers ben ik weet het het is echt erg, vervloek mezelf dan ook maar toch.... Nou ja het is gezonde jaloezie, gewoon omdat je iets heel graag wil. Steken we het daar maar op!!!!

Ga even verder de badkamer poetsen, beetje vreemde tijd had eerder geen tijd en nu is het echt nodig, pffff......

@veertie; bedankt,het zal idd altijd wel moeilijk blijven

ja idd gezonde jaloezie,ja daar hebben we allemaal last van hahaha,ach  ja,blij dat we niet de enigste zijn.

@pink;  en effe flink gewiebeld?? hahaha

xxx

He hallo,

Ik lees al een tijdje mee op jullie forum en zit natuurlijk in hetzelfde schuitje. Ik ben een maand of 5 gestopt met de pil en sinds vorige maand gaan wij voor het echie. Maar helaas de  zijn gearriveerd. Nadat ik met de pil gestopt ben had ik 4 maanden een keurige cyclus van 30 dagen. Ik verbaasde me er dan ook al over vorige cyclus pas heel laat op dag 19 een positieve ovutest te hebben. Maar nu heb ik dan ook pas gisteren de echte RD ontmoet, maar al wel een paar dagen oud bloedverlies?!?!?!??!. Maar goed, we gaan er deze maand maar weer met frisse moed voor. Dacht ik in ieder geval een regelmatige cyclus te hebben, valt dit ook weer tegen......
Maar goede ronde 2, wij gaan voor een juni-baby. En maar weer aan de slag met de frustie ovutesten.

Ik moet me nog even verder inlezen wie wie nu is en hoe lang iedereen bezig is, vindt dat nog een beetje lastig uit elkaar te houden, tenminste als jullie het goed vinden dat ik meeklets.

Oja, ik ben 26 jaar.

Nou, wiebel ze allemaal

Groetjes Pippie

Hallo Dames,

Ook ik lees al een tijdje mee op jullie forum. Wij   zijn nu volgende maand een jaar bezig voor een tweede kindje, maar tot  op heden nog geen resultaat.  We hebben al een dochter van ruim 2,5 jr. Heb zeer onregelmatige cyclus, daardoor moeilijk te gokken wanneer je moet klusssen, hebben al veel varianten geprobeerd maar mocht nog niet baten!
Lees veel over  de ov.testen. Heeft iemand er ook ervaring mee die onregelmatig is en welke zijn aan te raden?

Groetjes,
Saartje (ben   26jr)

Aaaah Mier wat een schatje ik ga even stemmen! Ik wist niet dat je hier ook foto's in kon zetten.... O ik leer hier elke dag! Zeg Pink lekker gewiebeld gisteren hihi, nog even en ik "mag" ook weer mijn vriendje komt as donderdag thuis! Pff gelukkig want ik ben het alleen zijn nu wel weer zat, en het schiet ook niet op haha!

Welkom Saartje en Pipie wees welkom en tuurlijk gezellig dat jullie mee kletsen. Moeilijk om iedereen uit elkaar te houden had ik in het begin ook, ik zit hier ook nog niet zo heel lang hoor. Ik zit in ronde 3 voor de eerste en ik ben 29 jaar...voel me ineens oud hier!

Ga eens verder met werken, nadeel van thuis werken, zoooooo snel afgeleid!
Liefs, Veertie

Terug
Bovenaan