"Wiebel-meiden" 2

Hoi meiden,
Zoals jullie zien ik ben er nog ik lees mee,omdat ik nog al met me zelf in de knoop zit om het zo maar even te zeggen.

@Anoek: wat zal ji geschrokken zijn zeg ,oo meissie ik wou dat ik wat kon doen,zal een kaarsje branden voor je.
Het kan zeker ook nog goed gaan hoor,probeer je niet te gek te maken.
heel veel sterkte in het z.h.

gr nina

Hé meiden,

Hier even een berichtje van mij vanuit de middagpauze op school.
Ik ben deze dagen waarschijnlijk ook weinig op het forum te vinden, want weer druk in het werkzame leven.

@Anoek, ik kan me voorstellen zeg dat je flink geschrokken bent. Het kan natuurlijk nog alle kanten uit, maar ik kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Ik zal heel hard voor je duimen meid voor een goede afloop!

@Pink, ik wordt ook gek van al dat getest en daarom heb ik maar besloten om gewoon veel te wiebelen en niet te ovulatietesten. Hier wordt je nl. ook niet zwanger van. In jouw geval kan ik me wel voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je ovuleert i.v.m. je lange cyclussen, maar zoals ik las gaven de testen ook nog niet veel duidelijkheid dus. Dit is wel kl*te voor je zeg. Ik hoop voor je dat je wel gewoon een ei hebt (of nog krijgt) en natuurlijk nog meer dat je zwanger wordt deze ronde.

@Mier, ik wil jou even een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen met de overlijdensdag van je vader. Enne, dat je het steeds moeilijker vindt om zwangere mensen te zien vind ik niet vreemd hoor. Bij tijd en wijle heb ik hier ook wel moeite mee, al is het de ene keer wat meer dan de andere keer.

@Nina30, hoe is het nu met jou?

@Veertie, mijn wiebeldagen zitten er ook weer aan te komen (van donderdag t/m woensdag ongeveer), dus... veel wiebelplezier maar weer.

@Ukkie, al weer op Nederlandse bodem?

Nou, ik ga maar weer eens aan het werk.
Enne, Anoek: ik denk aan je en hoop dat het allemaal goed gaat!

Dikke knuffel,

Twinkel3

@anoek; ik schrok wel een beetje van je berichtje,maar probeer je nog niet gek te maken dat het mis is hoor,ik ga hard duimen dat er niks aan de hand is.
mijn zus heeft ook bloedingen gehad met de zwangerschap bij 15 weken en heeft het nog tot de 34 weken uit kunnen zingen,en mijn neefje was dus 6 weken te vroeg geboren en kerngezond.mijn collega had ook bloedingen bij ongeveer 10 weken en is nu alweer 22 weken zwanger en gaat ook allemaal goed.zomaar 2 voorbeelden en bij allebei konden ze niet zeggen waar het bloed vandaan kwam.misschien heb je er iets aan misschien wil je het helemaal niet horen!het is in ieder geval goed bedoeld en ik ga hard duimen hoor.

@twinkel; lekker weer druk aan het werk,zit je al bijna in je wiebeldagen??

@pink; weet je al iets meer??

@veertie: hoe is het met jou??al de uitslag gehad??

vandaag gewerkt  had eigenlijk wel vrij willen zijn ivm met mijn vader+ maar was vergeten vrij te vragen,moet er wel heel de dag aan denken.

oh en twinkel en veertie blij dat jullie me begrijpen dat het steeds moeilijker wordt.

xxx

Anoek, wat is dit schrikken zeg!! Ik begrijp dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan hier te zijn, maar wat fijn dat je ons op de hoogte hebt gebracht!! Bedenk wel dat het ook iets onschuldigs kan zijn, maar ik snap dat je helemaal van je stuk bent gebracht door deze bloeding. Wat een onzekerheid!! Ik ga heel hard duimen voor jullie en denk aan jullie... En vanaf hier een heeeele dikke knuffel!!

Mier, voor jou ook een hele dikke knuffel voor vandaag, ik heb een mooi gedichtje, aan een vriendin gegeven die in dezelfde situatie zit als jij en ook aan mijn oma, een jaar nadat mijn opa is overleden

Alles waar je echt van houdt
Zal altijd blijven leven
Ook al is het niet gebleven
Het blijft altijd een deel van jou
Een stukje van je leven

Twinkel: de eerste werkdag zit er weer op! Was het weer lekker om te werken?

Nina, fijn dat je er weer bent, praat alles van je af!!

Ukkie: Goede reis terug gewenst!

Veertie: Erg is dat he, dat je een soort van jaloers bent als je zwangere vrouwen ziet, ik heb het ook hoor!! Komt omdat je zoooooooooooooo graag wilt!!!

Mijn temp vanmorgen 36.8, na die van 36.4 gisteren. Kijken wat 'ie morgen doet!!

PInk

@pink; dan is die al omhoog gegaan,en hopen dat die nu hoog blijft
bij mij weer vanmorgen hoog 37 graden,en de dagen ervoor 36.8 tenminste van de dagen dat is goed getempt heb,hahaha
bedankt voor het mooi gedichtje en de lieve woorden  doet me goed hoor

@twinkel; jij ook bedankt voor de lieve woorden

xxx

HEB NET VET POSITIEF GETEST (OVULATIETEST NATUURLIJK!)!!!!!

TWEE DIKKE STREPEN NAAST ELKAAR!!!!!

Snappen jullie er nog iets van?? Ik echt niet. Had vanmorgen niet getest en had daar meteen al spijt van, want stel je voor dat...?
Vanmiddag mijn plas ingehouden en zonet na het eten (precies 4 uurtjes) getest en twee dikke strepen. Zou het dan nu eindelijk zover zijn? Nou, vanavond maar weer aan de wiebel dus, het kan nu echt niet meer missen dat mijn ei eraan zit te komen, want dit waren niet zomaar streepjes, nee, vet positief!!!

Liefs van Pink

Terug
Bovenaan