Hé meiden,
Hier even een berichtje van mij vanuit de middagpauze op school.
Ik ben deze dagen waarschijnlijk ook weinig op het forum te vinden, want weer druk in het werkzame leven.
@Anoek, ik kan me voorstellen zeg dat je flink geschrokken bent. Het kan natuurlijk nog alle kanten uit, maar ik kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Ik zal heel hard voor je duimen meid voor een goede afloop!
@Pink, ik wordt ook gek van al dat getest en daarom heb ik maar besloten om gewoon veel te wiebelen en niet te ovulatietesten. Hier wordt je nl. ook niet zwanger van. In jouw geval kan ik me wel voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je ovuleert i.v.m. je lange cyclussen, maar zoals ik las gaven de testen ook nog niet veel duidelijkheid dus. Dit is wel kl*te voor je zeg. Ik hoop voor je dat je wel gewoon een ei hebt (of nog krijgt) en natuurlijk nog meer dat je zwanger wordt deze ronde.
@Mier, ik wil jou even een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen met de overlijdensdag van je vader. Enne, dat je het steeds moeilijker vindt om zwangere mensen te zien vind ik niet vreemd hoor. Bij tijd en wijle heb ik hier ook wel moeite mee, al is het de ene keer wat meer dan de andere keer.
@Nina30, hoe is het nu met jou?
@Veertie, mijn wiebeldagen zitten er ook weer aan te komen (van donderdag t/m woensdag ongeveer), dus... veel wiebelplezier maar weer.
@Ukkie, al weer op Nederlandse bodem?
Nou, ik ga maar weer eens aan het werk.
Enne, Anoek: ik denk aan je en hoop dat het allemaal goed gaat!
Dikke knuffel,
Twinkel3