"Wiebel-meiden" 3

Oh Mier, hier net toch ook iets.

Komt mijn beste vriending (die nu hoogzwanger is) binnen en vertelt dat ze ons even een knuffel komt geven na het nieuws. Wij: "Een knuffel? Hoezo? Welk nieuws?".
Blijkt  dat een stel bij ons uit de vriendengroep zwanger is (zij dacht dat hun ook al bij ons waren langs geweest, maar wij waren er niet).

Dat stel is echt een beetje vreemd. Vorig jaar mei leerden ze elkaar kennen en in september kondigden ze aan dat ze in juni dit jaar gingen trouwen. In augustus vertelde zij mij dat ze bij de gynacoloog liep. Ik vroeg haar waarom. Vertelde zij dat ze na 2 maanden proberen zwanger te worden naar de huisarts waren gegaan en hadden gezegd dat ze een jaar bezig waren. Alles onderzocht bij de gynacoloog en alles was goed. Toen werd ze in de gaten gehouden wat betreft de groei van de eitjes en nu dus zwanger. Gisteravond waren we bij mijn beste vriendin en zeiden we nog: ik hoop niet dat hun eerder zwanger zijn dan wij, want dat klopt qua mijn gevoel gewoon helemaal niet. En nu dus wel... Ben er wel een beetje van in de war. Tuurlijk moet ik nu gewoon blij voor hun zijn, maar dat gevoel heb ik dus echt niet.
Ben nu dus wel blij dat mijn vriendin zich per ongeluk versprak, zodat ik straks gespeeld blij voor ze kan zijn.

Erg hè, dat je dit zo kunt voelen.

Nou ja, wie weet zijn wij volgende week ook wel helemaal blij. Nog gewoon even afwachten.

Liefs,

Twinkel3

Mier, ik denk dat je 'm goed benut hebt hoor!!! En vaak gebeurt het als je denkt dat het niks is geworden, dus hou moed!!

Twinkel, wat een hoge temperatuur!! Ik ga heel hard voor je duimen.....
Wat een vaag verhaal van die vrienden. Je gunt het ze natuurlijk, maar hebt het gevoel dat het niet helemaal 'eerlijk' is gegaan. Stel je nou voor dat jij een half jaar geleden al naar de ha was geweest met dat verhaal, hoe zou jij er dan nu voor staan? Misschien was je dan ook al zwanger geweest. Niet leuk als je zelf ook zo graag wilt, ik snap het helemaal.

Vlinder, de hoge temperatuur komt pas na de eisprong, dus als je die nog niet hebt gehad, gaat de temperatuur ook nog niet omhoog. Vanavond nog een keer testen?

Hier alles goed, ongi was voorbij dacht ik, maar helaas voelde ik vanmiddag ineens wat lopen, zal morgen wel voorbij zijn...

Pink

Jaaaaa, inderdaad. Vanavond heb ik een romantisc avondje in petto .

x-vlinder

hey twinkel,

das ook lekker dan,hummm slaat ook echt nergens op zeg,en dan nog zo snel zwanger ook
bij mijn schoonzusje was het precies hetzelfde,zijn nu 2jaar samen en al getrouwd en al een zoontje,wij zijn nu 7jaar samen en niet getrouwd en nog niet zwanger!!baal daar ook eens van hoor,bij haar al in ronde 2 zwanger!!en wij zitten alweer in ronde 9!!

hey pink,

ik hoop het zo,maar ja het is maar weer afwachten.
hoe is het nu bij jou? ga je weer aan de ovulatietesten?

hey vlinder,

succes met je romantisch avondje

xxx

Hoi Meiden

Hier weer even een berichtje van mij, kom net uit mijn werk (nachtdienst)
Twinkel, jij vroeg hoeveel mg clomid ik heb geslikt, nou ik heb 150 mg geslikt.
Dit is het maximum dus nee ik mag volgende keer niet nog meer hebben, de gyn stelde zelfs voor om terug te gaan naar 100mg , omdat de cyclus hetzelfde is met 2 of 3 tbl.
Maar ja nu maar hopen dat we het niet nodig hebben........, gisteravond nog gezellig gewiebeld eerst samen in bad met allemaal kaarsen aan, en toen naar de slaapkamer......Je moet er toch iets leuks van maken hé.
Ga zo even slapen, ben nu uit de nachtdienst, en vrij t/m woensdag heerlijk

Liefs Kyra  

Nou dames, ik ga helaas met Mier mee naar de negende ronde.

Gek genoeg ben ik op het moment helemaal niet zo down ofzo. Het is net alsof ik een soort van schild heb opgetrokken en het niet echt overkomt.
De laatste tijd lijkt alles ook te gaan zoals we vrezen, dus lijken we er nu al min of meer op voorbereid. Nog twee maanden hebben we tegen elkaar gezegd en dan toch maar naar de dokter.
Wel heb ik net nog even een weekendje weg geboekt naar het Sanadome met onze trouwdag, dus dat is dan wel weer een leuk vooruitzicht.

@ Kyra, met 150 mg zit je inderdaad wel aan de max.. Ik hoop voor je dat het nu eens raak mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

@twinkel; shit zeg,weer balen zeg! ook weer naar ronde 9 met mij dus!
ik ga er ook gewoon weer vanuit dat ik nou naar ronde 10 ga hoor,het is een soort van zelfbescherming,denk ik.
we gaan allebei voor een junikindje!!!of juli is ook goed,lekker in de zomer zo lang vrij

xxx

Terug
Bovenaan