"Wiebel-meiden" 3

Balen Twinkel!!!!! Dus over twee maanden naar de HA. Heb je temperatuurlijsten van drie maanden achter elkaar, want daar vraagt de HA naar. Misschien geeft dat je ook een beetje rust, dat je weet dat er dan verder gekeken wordt. Dat heb ik nu wel, ik moet nog 1 maand temperaturen en dan naar de HA en het geeft mij wel een fijn gevoel omdat ik weet dat er dan verder gekeken wordt.

Mier, ik begin wel weer met ovulatietesten, zit vandaag op dag 7, dus hoeft nu nog niet. Ik wacht tot ik weer wat aan mijn slijm merk en dan begin ik te testen.

Kyra, ik hoop zo dat die 150 mg effect heeft!!!

Pink

Pink, ik heb net gereageerd op je onderwerp over 'hoe gaat het nu verder bij de HA?"
Die was ook van jou toch?

Groetjes

natascha

hey pink,

oh op dag 7 pas weer,gek he,vorige x zaten we gelijk en ik heb over een dag of 10 alweer mijn nod.
deze maand geloof ik er ook weer niet echt in hoor,we zullen wel weer zien dan wordt het in ieder geval nog 1 maandje tempen hierna,dan ga ik naar ronde 11 als ik naar de ha ga,dus dat is ook wel een poos vind ik zelf.

best wel spannend om ermee naar de dokter te gaan en wat ze gaan doen ,maar ja als we er hulp bij nodig hebben dan moet het maar toch,ik heb er alles voor over en jullie ook toch??

xxx

Bedankt Natascha voor de informatie. Nu maar hopen dat het niet nodig is en dat ik volgende maand niet naar de huisarts hoef maar gewoon lekker zwanger ben (fantaseer, fantaseer......)

Mier, ja gek he? Vorige keer gelijk en nu zit jij alweer op het wachtbankje terwijl mijn ongi net weg is... We wachten maar af. Mijn temp is nu voor het eerst sinds de RD's weer laag, 36.6, dus vanaf nu houden we alles weer goed in de gaten. Ik ga de HA zeker vragen over het rood/roze weefsel dat ik vorige week verloren ben. Ben benieuwd wat'ie daarover zegt.

Pink

Ja ben er weer. Heb net achterhuis in het zonnetje heerlijk liggen slapen. Mannetje is naar voetbalwedstrijd en ik ben heerlijk aan het relaxen...

ja idd,wat zit een vrouwelijk lichaam toch raar in elkaar

gewoon al je vragen op papier zetten,en dan alles vragen aan de ha waar je mee zit
ik ben al een x naar de ha geweest voor om alle dingen een beetje op een rijtje te zetten,ik weet dat daarom eerst de zaadjes onderzocht worden want ik kreeg gelijk een potje en een papier mee,maar had daar eigenlijk 2 maanden niks meegedaan,omdat ik het op dat moment toch even nog aan wilde kijken,maar heb het 2 weken geleden toch maar naar het lab gebracht maar nog steeds geen uitslag,dus ben wel benieuwd,ik had het tegen niemand gezegd omdat ik het toch wel een beetje moeilijk vind.
ik hoop dat verdere stappen niet nodig hoeft te zijn

xxx

Terug
Bovenaan