"Wiebel-meiden" 3

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus. NOD 3 oktober of 9 oktober

- Pink, 26 jaar, 1 jaar zonder pil, vanaf mei bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Was gisteren weer een klote dag. Vorige week vertelde ik van die vriendin die zwanger was, ze heeft deze week een miskraam gehad. Waren we gisteravond op een feestje, hoorde ik van een andere vriendin dat ze vorige week ook een miskraam heeft gehad. Laatst een andere vriendin al......
Alle drie vriendinnen waarvan ik wist dat ze graag zwanger wilden worden hebben nu alle drie een miskraam gehad. Niet normaal meer!!!!

Pink

En ik zit nog steeds te bedenken hoe het nou met mij precies zit, of het nou inderdaad een vruchtje is geweest. Ik vertelde het gisteravond dus ook aan die vriendin die een miskraam had gehad vorige week en ze herkende de omschrijving ook, maar bij haar natuurlijk ook groter, ik bedoel, ik heb nooit geweten dat er iets was bij mij, als dit al het geval is.
Wat zou het anders kunnen zijn denken jullie? Kan zelf eigenlijk niks bedenken, ben er toch wel van overtuigd dat het een vruchtje moet zijn geweest....

Hallo Pink,

Wat vervelend zeg al die miskramen. Je hoort het toch nog best vaak hoor. Hoe jij het omschrijft lijkt het mij ook een vruchtje te zijn geweest, het was ook best groot zoals jij het beschreef, dus zeker geen bloedstolsel dan ofzo.

Ik heb vanmorgen toch maar even weer getemperatuurd om me eventueel voor te bereiden op een tegenslag of om nog wat langer hoop te houden. Het eerste wat ik zag was het cijfer na de komma, een 5. Dus ik dacht 36,5 dan weet ik wel hoe laat het is. Maar het was dus 37.5. Dat is echt superhoog voor mij. Ik ben natuurlijk ook nog wat verkouden van die allergieaanval van afgelopen week, maar toch... ik vond het best wel hoog. Morgen is dag 28 van mijn cyclus. Het wordt toch wel weer spannend.

Patrica, ik zag dat je ons gevonden hebt. Gezellig hoor en klets maar lekker mee.

Liefs,

Twinkel3

wow wat een hoge temp twinkel

mijn temp was vanmorgen 36.8 dus mijn eisprong is ook weer geweest en maar 1 x gewiebeld,want gister weer  geen zin  dus zal wel deze ronde weer niks zijn!!!

pink wat raar nog steeds he,en wat vervelend van je vriendinnen,je hoor het zo vaak en tot de 3 maanden is zo gevaarlijk met de miskramen en dan alsnog erna is het maar altijd weer afwachten,het is echt een wonder zwanger worden en dat het goed blijft gaan hoor.

patricia leuk dat je met ons komt kletsen hoor,en  fijn dat je eitje is gegroeid!!!

vlinder hoe is het bij jou?? ik nergens geen last van maar ja dat kan natuurlijk zoiezo nog niet,en ja maar 1x gewiebeld dus zal wel weer ronde 10 worden.

xxx

Hoi Mier,

Ik kan me wel voorstellen dat je het zo voelt, maar goed het kan best hoor van één keer! Je hoort ook zo vaak dat wanneer je het echt niet verwacht, het dan opeens wel zo is.

Ik hoop dat dat ook voor jou opgaat.

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

ik hoop het ook maar heb er niet zo n vertrouwen in

jou temp is in ieder geval erg hoog,ik hoop het zo voor je,ga weer maar eens duimen
vanaf morgen heb je je nod toch?tot aan dinsdag toch??

ik moet nog een dag of 11 wachten,maar ja zal wel weer ongi worden

xxx

Terug
Bovenaan