"Wiebel-meiden" 3

Hoi mier,

Volgens mij kan een liesbreuk geen kwaad hoor. Wanneer hoor je de uitslag dan? Mooi dat je wel een eisprong hebt!
 Ik ben deze maand voor het eerst aan het tempen en heb ovu testen gebruikt.

We moeten pas over een half jaar terug komen omdat het in principe moet kunnen lukken, gemiddeld zitten er 100 tot 200 miljoen zaadjes en je moet er minimaal 40 miljoen hebben en me'n man heeft 50 miljoen, dus opzich wel genoeg, maar wel wat aan de lage kant. dus we moeten een beetje zuinig met ze'n zaadjes zijn hahaha!!!

Liefs bo

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 09:17:40'));

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2007 15:11:00'));

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

Hoi Bo,

oh ok dan zijn het in ieder geval genoeg zaadjes,vind het wel heel mooi dat ze zoiets kunnen onderzoeken hoor,wat zijn ze toch kundig tegenwoordig!!

ik had 12 dagen geleden het potje weggebracht,op dat formulier stond minimaal 4 dagen dus ik dacht nou dan bel ik na een week dan zullen ze het wel hebben,nou niet dus,ik weer 2 dagen later teruggebeld dus dat was afgelopen vrijdag,weer niks,ze zei bel na het weekend maar terug,dus ik vanmorgen weer gebeld,weer niet binnen,nou moet ik straks om 16:00 terugbellen,want dan zou ze naar het lab gebeld hebben.

xxx

mooi dat je het lijstje heb ingevuld

welke provincie kom je vandaan??

ik kom uit BRABANT!!!!!!!!!!!!

O wel stom dat ze je zo lang in spanning laten zitten,  maarja tot die tijd er maar gewoon van uit  gaan dat het goed is!
 maar   wordt het meteen in het lab onderzocht bij jullie?? bij ons had eerst de huisarts gekeken en die zag dat het niet goed was maar kon verder niks zeggen, toen moest ie 4 dagen later opnieuw een potje inleveren en dat werd inderzocht in het lab.

Maar ik zal voor je duimen dat alles goed is vanmiddag!

Liefs bo

He meiden,

Nou, ik geloof dat ik echt wat vaker moet kijken, heb erg veel bij te lezen zo. Ik heb het hele weekend gewerkt en 's avonds zijn we weggeweest, dus ja, dan komt er niet zoveel van.

@Twinkel, Balen dat het lijkt of de RD weer komen, alleen raar dat dit nog niet helemaal doorzet.

@Pink, jeetje wat lees ik nou, dat klinkt inderdaad het meest als een vruchtje. En als je vriendinnen dit allemaal als zodanig herkennen........?

@Mier, volgens mij heb je op de goede dag geklust hoor, nu maar weer afwachten ( wat duurt dat lang he). Ik ga voor je duimen dat je vandaag een goede uitslag gaat krijgen hoor.

@Bo, welkom hier en heel veel succes met wiebelen.

Hier is alles rustig, zit op het wachtbankje, heb nergens last van en er ook niet zo'n sterk gevoel over dat het raak is. Waarom weet ik eigenlijk ook niet, ben een stuk rustiger dan de vorige keer, daarmee bedoel ik eigenlijk niet zo zenuwachtig.
Wij wachten af.........   Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet zo druk durf te maken. Niet lullig bedoelt hoor, maar ik zit pas in ronde 2. Er zijn hier toch meiden die helaas al veel langer bezig zijn. En die voor mijn gevoel veel eerder aan de beurt moeten  zijn met zwanger worden. Maar goed... wij weten ook nog niet wat de zaadjes en de eitjes voor ons in petto hebben. Dat vind ik het frustrerende. Als je maar wist dat het kan en gaat lukken. Zo werkt het alleen helaas niet.

Nou, ik hoop dat er binnenkort iemand met glitters kan gaan strooien!!!!!!!

Groetjes Pippie

Goede middag,

We hebben van het weekend een heerlijk weekend gehad. Die kleine ging logeren bij oma en papa en mama gingen stappen. Was lang geleden en erg gezellie.
We zijn ook nog flink aan de wiebel geweest, ja je weet maar nooit. Ben van het weekend begonnen met foliumzuur. Mijn huisarts had namelijk gezegt dat ik daar niet gelijk mee hoefde te beginnen toen ik stopte met mijn pil, hij zei dat kan je ook gewoon gaan slikken als het zover is. Ben er nu dan toch maar mee begonnen, overal lees je dat het beter is. Voor de rest is hier geen nieuws, geen klachten.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan