"Wiebel-meiden" 3

Nou Anoek, je bent hier nog steeds van harte welkom hoor!! Ik had je al een paar dagen gemist en had vandaag al een paar keer gekeken of je al langs was geweest!! Ben veel te benieuwd hoe alles gaat met de zwangerschap enzo en onthou goed: eens een wiebelmeid, altijd een wiebelmeid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt wel erg zou vinden als je niet meer komt hier op het forum. Dus.......... denk je er goed over na??

Je had het trouwens over een leeg vruchtzakje. Houdt dat dan in dat er wel een bevruchting is geweest? Het was een hele vreemde ervaring moet ik zeggen. En de vriendinnen die helaas een miskraam hebben gehad herkenden mijn omschrijving. Als het iets is geweest dan geeft dat ons hoe raar dan ook een goed gevoel, want dat zou betekenen dat er een bevruchting is geweest en daar begint het allemaal mee, natuurlijk!! Dan zou mijn gevoel van vorige maand dus toch kunnen kloppen, toen ik zeker wist dat het raak was, omdat ik me gewoon anders voelde dan de andere keren en omdat ik ook zo heel veel moest plassen. Dat had ik in april ook, voordat ik hier op het forum kwam en toen werd ik pas na 44 dagen ongesteld en ook niet zo'n beetje heftig!! En die keer moest ik ook een paar dagen daarvoor heel veel plassen, overdag en 's nachts. Dus voor mijn gevoel is er twee keer iets geweest en dat geeft nu ook wel weer een beetje hoop.

Wel blijven hoor!!!

Liefs Pink

Hoi meiden,

Is het goed als ik met jullie mee klets, lees af en toe al mee en lijkt me hier wel gezellig!
Ik zal me even voor stellen; ik ben bo 24 me man is 27, wij  zitten nu in ronde 6.
Vorige maand is het zaad van mijn man getest en het is helaas niet optimaal, maar ben wel blij dat we het weten kunnen we er rekining mee houden.

Liefs bo

Oh Anoek, niet weggaan hier hoor!!!
Ik stoor me absoluut niet aan jou of Ukkie, maar ben alleen maar ontzettend blij voor jullie en vind het ook leuk om juist jullie zwangerverhalen te lezen. Tuurlijk is het balen als je steeds weer ongesteld wordt en had ik ook gedacht nu wel zwanger te zijn, maar ik wil ook niet met handschoentjes aangepakt worden hoor omdat het nu eenmaal wat langer duurt. We kregen gisteren van de vrienden die wel weten dat we al een tijdje bezig zijn wel opbeurende berichten n.a.v. de zwangerschap van dat ene stel in onze vriendengroep. Dat was aan de ene kant wel lief, maar ik voelde me ook wel een beetje in een hoekje gedrukt als "zielige nog niet zwangere". Dat ben ik niet hoor. Men zegt dat je er een jaar voor uit moet trekken en dan zitten we pas op 2/3 deel daarvan, dus als je het zo bekijkt valt het nog wel mee. We proberen toch wel positief te blijven.

Over ons verdere plan van aanpak: deze maand om de dag te starten op dag 10 of 11 en verder weer gaan temperaturen. Ik heb nog wel lijsten van 4 maanden achter elkaar temperaturen, maar wil nu toch nog temperaturen, zodat ik kan zien wanneer m'n ei is geweest. Ook heb ik dan wat recentere lijsten wanneer we toch naar de huisarts gaan.

Mijn menstruatie heeft nog niet echt doorgezet. In het maandverband nog weinig te vinden, alleen bij het plassen en afvegen is er bloed te zien. Vanmiddag bij het afvegen ook een klompje "iets" (iets uit de baarmoeder/ vruchtje?) gevonden. Best wel groot. Ga zo ook maar eens kijken op de link die jij noemde Anoek.

Mier, voor jou hoop ik op een positieve uitslag van het onderzoek. Goed hoor dat je die stap hebt ondernomen. En ook knap van je man hoor. Lijkt me toch nog wel wat om een potje op commando te vullen en op tijd in te leveren op het lab..

Liefs,

Twinkel3

bedankt voor jullie lieve reacties,nu maar wachten op de uitslag
bo kom gezellig met ons meekletsenwat gebeurt er als het zaad niet optimaal is??

twinkel ook al zoiets vaags,gek eigenlijk,maar betekend idd dat er dan wel een bevruchting is geweest,en voor jou ook pink,ook wel weer fijn om te weten toch??

anoek niet weggaan hoorhahahanee vind het ook echt niet erg hoor,maar de teleurstelling is er wel elke x maar daar kan jij niks aan doen dus blijf gewoon bij ons wiebelmeid hahaha

xxx

Hoi mier bedankt voor je welkom!

Las dat het zaad van je vriend getest wordt, spannend, maar je moet er maar vanuit gaan dat het goed is! Mijn man heeft vroeger een bijbal ontsteking gehad en dan heb je een grotere kans dat het zaad niet goed is. ze'n zaad is opzich wel goed alleen aan de lage kant.
Tja mijn man slikt nu ook foliumzuur schijnt goed te zijn en we wiebelen (zo noemen jullie het toch?!)  niet iedere dag best voor ons is als er een paar dagen tussen zit omdat er dan meer zaadjes in zitten.
Anders moeten we over een half jaar terug komen.

Liefs bo

hoi bo,

ik ga er maar vanuit dat het goed is,mijn  vriend heeft toen hij nog een baby was wel een dubbele liesbreuk gehad,maar ik weet niet ofdat dat er misschien iets mee te maken kan hebben,maar zolang er nog geen uislag is gaan we maar van het goede uit.
ik ben ook aan het tempen en je ziet dat er wel duidelijk een eisprong is,de dagen voor mijn eisprong zit ik ongeveer op 36.5 36.6 en na mijn eisprong 36.8 36.9 vanmorgen zelfs 37.1!!! dus een eisprong is er wel gelukkig!

je schreef dat je pas over een half jaar terug hoeft te komen,laten ze je het dan maar gewoon aankijken?wordt er voor de rest niks meegedaan dan??
wil je je trouwens je eigen nog bij het lijstje zetten??is makkelijk!

xxx

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2007 15:11:00'));

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

@twinkel; klopt dat wel op dat lijstje bij jou?? 7e ronde 23/30 oktober??

Terug
Bovenaan