@Mier, nee de mensen die we het verteld hebben zijn niet echt superverbaasd. Ik heb nooit een geheim gemaakt van onze kinderwens. Nu we een tijdje gertouwd zijn, verwachten mensen standaard dat je binnenkort wel verteld dat er een kleine komt. De reacties zijn wel heel leuk hoor!
Jeetje wel spannend dat jullie nu de zwemmers laten onderzoeken. Ik zou ook gewoon nu van het positieve uitgaan hoor. Hoop dat de uitslag goed zal zijn. Volgens mij als de zwemmers niet van goedekwaliteit zijn, dan wordt er nog een test gedaan, omdat de kwaliteit van sperma beinvloed kan worden door allerlei factoren.
@Pink, was idd in ronde 3. Ben in oktober vorig jaar met de pil gestopt en in tussentijd veilig gedaan. In mei zijn we voor het eggie gegaan en in juli ben ik zwanger geraakt. Moet wel zeggen dat nu er meer meiden aansluiten die wat langer bezig zijn, ik me wat ongemakkelijk begin te voelen. Het voelt niet prettig om dan over mn zwangerschap te praten, ik wil jullie er niet mee kwetsen.... IK weet dat jullie gezegd hebben dat het niet uitmaakt, maar toch... Ik hoop zo dat we echt snel samen naar het zwangerforum kunnen.
Liefs