"Wiebel-meiden" 3

Was het toch ronde 3, ik meende dat het al ronde 4 voor je was Anoek!

Pink

ja idd vond het ook wel zielig hoor
vind het wel spannend maar ja ik ga er wel vanuit dat het goed is maar ja je weet maar nooit,en als het niet goed zou zijn,ik weet niet wat de verdere stappen zijn dan,jij enig idee??eerst maar eens afwachten,hoop morgen toch wel wat meer duidelijkheid te krijgen.
voor jou ook de laatste maand tempen,ik hoop dus dat het niet nodig ook meer hoeft te zijn!!!

xxx

Mier, dan moet je even op die andere topic van mij kijken over de HA, daar heeft Natascha op gereageerd en die wist wat er daarna gebeurt.....

ja maar daar staat volgens mij niet bij wat er met de niet goede zaadjes gebeurd,of wel?
maar we lopen nog maar niet op de zaken vooruit

Nee, zolang je geen uitslag hebt, moet je echt van het goede uitgaan!!
Hou je ons op de hoogte??

Pink

Ook al zo fanatiek!! Ik ben de was intussen aan het opvouwen, zit nog te twijfelen of ik ook ga strijken, maar dat doe ik denk ik vanavond even. Zometeen nog even lekker genieten van het mooie weer!!

Pink

@Mier, nee de mensen die we het verteld hebben zijn niet echt superverbaasd. Ik heb nooit een geheim gemaakt van onze kinderwens. Nu we een tijdje gertouwd zijn, verwachten mensen standaard dat je binnenkort wel verteld dat er een kleine komt. De reacties zijn wel heel leuk hoor!

Jeetje wel spannend dat jullie nu de zwemmers laten onderzoeken. Ik zou ook gewoon nu van het positieve uitgaan hoor. Hoop dat de uitslag goed zal zijn. Volgens mij als de zwemmers niet van goedekwaliteit zijn, dan wordt er nog een test gedaan, omdat de kwaliteit van sperma beinvloed kan worden door allerlei factoren.

@Pink, was idd in ronde 3. Ben in oktober vorig jaar met de pil gestopt en in tussentijd veilig gedaan. In mei zijn we voor het eggie gegaan en in juli ben ik zwanger geraakt. Moet wel zeggen dat nu er meer meiden aansluiten die wat langer bezig zijn, ik me wat ongemakkelijk begin te voelen. Het voelt niet prettig om dan over mn zwangerschap te praten, ik wil jullie er niet mee kwetsen.... IK weet dat jullie gezegd hebben dat het niet uitmaakt, maar toch... Ik hoop zo dat we echt snel samen naar het zwangerforum kunnen.

Liefs

Terug
Bovenaan