"Wiebel-meiden" 3

Hahaha dat is inderdaad wel grappig, alleen voel ik me niet een echte fries ik ben nl opgegroeid in overijsel, en door opleiding en werk in frieland terecht gekomen.

Ik ga nu snel mijn zoon van school ophalen, doei

Groetjes Kyra

Ik kom uit Rotterdam zuid.

Wat eengoed nieuws kyra. Nou wiebelse he vanavond!!!!!!

oh leuk zuid-holland,heb ik tot mijn 10e jaar ook gewoont en nu alweer 17 jaar in brabant, dus ben meer brabander geworden.

dus 3 friesen,2 brabanders, 2 gelderse, en 1 zuid-hollander gezellig hoor

ukkie en vlinder nu mis ik jullie nog???

ahhhhhhhhhhhhhhh ik heb de uitslag gekregen via de telefoon en alles zag er goed uit dus moest er prima mee zwanger kunnen worden,ben zo blij he
sorry moest het even kwijt
dus kom maar op met de zwangerschap,hahaha

zo is dat niet erg,zit gewoon achter de laptop te huilen van blijschap
ik vlieg straks eerst mijn vriend om zijn nek!!!!!!!!!!

Oh, Mier, wat een goed nieuws!!!!!!!
Nou dat is een hele geruststelling, ik ben zó blij voor je!!!!!!!
En wat super dat je temperatuur zo omhoog is gegaan, dus ook duidelijk een eisprong, wat wil je nog meer? Ja, zwanger worden natuurlijk, maar dit is al heel goed nieuws.....

Kyra, wat top dat je eitje zo goed is gegroeid, dit wordt een druk maar gezellig weekje voor jullie dus!!!

Hier niet veel nieuws, temp 36.7 vanmorgen. Zit nu op dag 8 en hoop dat mijn cyclus deze maand beneden de 29 of tussen de 32 en 40 dagen zit of boven de 42. Snappen jullie mij nog? Nee, dat dacht ik al. Ik ga volgende week 2 nachtjes weg met m'n werk en mijn mannetje anderhalve week later, dus als mijn ei nou netjes binnen de door mij opgegeven dagen valt, dan kunnen we alle kansen benutten!!

Pink

Hallo,

He mier wat een super goed nieuws, wat lijkt het me heerlijk om te weten dat alles goed is, en inderdaad laat die zwangerschap nu maar komen.

En Kyra, wat fijn dat je eitje gegroeid is, en nu maar wiebelen, succes ermee!!!!!

Wie komt er nu eigenlijk nog meer uit Gelderland, ik heb dat even gemist geloof ik?!

Liefs Pippie

ps. Mier heb jij al last van evt. zwangerschapskwaaltjes, ik eigenlijk nog helemaal niet, soms een beetje een trekkerig gevoel in mijn liezen, maar ja, dat heb ik geloof ik wel vaker. En de 1e ronde had ik veel last van mijn borsten, maar ja, toen was het ook niet zo.

Terug
Bovenaan