"Wiebel-meiden" 3

quote: Kyra29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 14:35:12'));
-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

Hai!

Mier: wat een goed nieuws dat het zaad van je mannetje goed is! Toch een geruststelling, ik kan me voorstellen dat het toch even spannend is.

Bo: welkom, praat gezellig mee. Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen worden, ongeacht het niet zo optimale zaad: er hoeft er maar 1 snelle tussen te zitten...

Anouk, leuk hoor, dat je steeds meer mensen vertelt dat je zwanger bent. Ik heb het vorige week aan 3 collega's en mn leidinggevende verteld. Collega's waren blij, leidinggevende zo mogelijk nog blijer! Het is een raar mens soms, maar ze reageerde echt super! Niet zo van: en hoe moet dat met werk, maar alleen maar: leuk, gefeliciteerd, hoe gaat het, maak je je niet te druk enzo. Echt super-reacties. Morgen hebben we een teamvergadering op 't werk, dan vertel ik het in het team (ongeveer 25 mensen), de rest gaat wel via de tamtam (lees: roddelcircuit).

Ik vind het wel lastig hoor, om hier over mn zwangerschap te praten. Ik snap Anouk wel. Wij zijn zwanger, en het is nog onwijs snel gegaan ook, en jullie moeten steeds maar weer het verdriet van de RD verdragen. Vind het vervelend voor jullie...weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik gun jullie ook zo onwijs die roze wolk (want daar zit ik toch wel een beetje op nu, dingen kopen enzo). Hoop echt dat er snel meer wiebel-mama's zullen zijn!

Ik heb trouwens vandaag (pas) mn bul uitgereikt gekregen. In de uitnodiging stond van: houd er rekening mee dat u gevraagd kan worden uw scriptie-onderwerp toe te lichten. Daar had ik dus geen zin in. Maar: iedereen vertelde iets (kwam ik tijdens de uitreiking achter). Dus ik maar een verhaaltje uit mn dikke duim gezogen, ik geloof dat het aardig overkwam.

Meiden, ik ga eten koken (beetje laat vandaag), tot snel!

Liefs, Ukkie26

Hallo.

Ik dacht ik ga eens even lekker kletsen met de wiebelmeiden maar ik heb geloof ik eerst wel een kwartier zitten lezen.

Wel leuk niews voor de brabo-ers. Ik ben er ook 1.

Bo, welkom bij ons kletsclubje...ze kunnen er wat van hoor, maar daar kom je nog wel achter.

Ik lees veel positieve verhalen...SUPER...Mier jouw mannetje met gezonde zwemmers, Kyra met een gegroeid eitje, Anouk leuke reacties op het werk. Geweldig toch allemaal!

Hier nog geen enkel nieuws. Alhoewel toch wel iets. Zoals ik al eerder vertelde gebruik ik deze maand voor het eerst ovutesten. Ik gebruik die van clear blue (digitaal). Nog steeds geen smiley te zien maar wel als ik   hem eruit haal dat het tweede blauwe streepje sinds een paar dagen te zien is en steeds duidelijker wordt. Dit lijkt me toch wel positief. Wat denken jullie?

x-vlinder

Opes Anouk en Ukkie. Ik heb jullie even door elkaar gehaald.

Echt tof dat jullie allebei zwanger zijn! Kunnen jullie ook samen lekker kletsen over van alles en nog wat. Zijn jullie even ver?

Wel een klein beetje jaloers hoor maar dat lijkt me wel logisch en gezond...toch?

x-vlinder

Hallo!!

@Mier; wauwie!!!!!!!!! Ben zó blij voor je dat alles goed is met de zwemmers. Dat geeft denk ik al een hele geruststelling. En jouw temp laat ook de juiste curve zien, dus laat maar komen, dacht ik zo! Dat gevoel, heb je dat normaal ook?

@Twinkel, bij een leeg vruchtzakje kan er wel een prille bevruchting geweest zijn, maar was er iets niet goed. Dan gaat het bevruchte eitje op in de omgeving. Een vriendin van mij die een miskraam heeft gehad had ook alleen een leeg vruchtzakje. Dat komt er dan bij een miskraam uit. Zeker bij een hele vroege miskraam is het HCG vrij snel uit je lichaam en kan de test al snel negatief zijn. Beetje helder zo? Ik heb ook het vermoeden dat het bij mij ijn ronde 2 een hele vroege miskraam was, maar je weet het nooit zeker..

@Kyra, voor jou ook goed nieuws vandaag! Dat is fijn!! Wiebel ze!

@Ukkie, fijn dat je leidinggevende zo goed reageerde! Bij mij ook gelukkig. Denk dat wij ons daar drukker over maken dan zij, ha ha! Eind deze week gaan wij het "wereldkundig" maken, dan mag iedereen het weten. Ben inmiddels wel zat om te zwijgen en wil gewoon lekker zwanger kunnen zijn! Je beschrijft trouwens heel mooi wat ik bedoelde met me ongemakkelijk voelen hier op het forum. Je durft gewoon eigenlijk hier niet zo met je blije verhalen te strooien en we gunnen het iedereen zo. Zou de meiden hier wel zwanger willen praten, ha ha!!

Verder weinig nieuws hier!
Jep,idd mier, brabo hier!! Wel import trouwens, hihi!

Liefs Anoek

@Vlinder,

Ukkie en ik schelen een week tot 10 dagen. Weet het niet precies. Ukkie verwacht haar kindje 30 maart en ik 10 april. Dus ongeveer even ver!

Wat betreft je ovu-testen, ik heb geen idee, maar we hebben hier wel experts die je zeker kunnen helpen!

Hallo,

@ Vlinder, ik heb allebei de rondes ovutesten gebruikt en als het streepje steeds donkerder wordt denk ik dat je ei eraan zit te komen. Ik heb ook de digitale van CB gebruikt, maar daarna de gewone (kon de eerste keer met 1 pakje mijn ei niet vinden ). Met de gewone zie je inderdaad eerst alleen het controle streepje en dan langzaam het tweede streepje opkomen. Toen ik deze zag komen heb ik 2 keer per dag mijn test gedaan en zo mijn ei gevonden. Als ik een licht streepje zag was hij na 12 uur wel beide keren positief. Dus het ging dan wel snel. Ik kies daarom de volgende keer weer voor de gewone, ik vind deze makkelijker af te lezen dan de digitale.
Is het nog een beetje duidelijk of is het een warrig verhaal?

@ Twinkel, Ik woon tussen de maas en de waal. In het land van maas en waal dus!!

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan