"Wiebel-meiden" 3

ja echt goed nieuws he,en je ziet dus wel een duidelijke eisprong!!!!!!!!!

ik hoop dat je deze maand een korte cyclus heb,maar in ieder geval je vruchtbare dagen met je mannetje

ga effe eten koken,effe gehaktballen draaien

xxx

He Vlinder,

Zag dat jou NOD ook rond 3 oktober ligt, net als bij mier en mij. Spannend!

Liefs, Pippie

Ik ben gehakt aan het rullen, het wordt macaroni vandaag, lekker makkelijk.
Heb je je vriend al gebeld mier, dat zijn zwemmertjes prima functioneren??

ja ben zo blij he pippie

uhmmmmmm ja zwangerschapkwaaltjes!!!!!! ja ik heb al 2 dagen last van net boven mijn vagina een raar weeig gevoel,een beetje ongi achtig of blaasontstekingachtig gevoel,maar durf er niet over na te denken!!!!!!!want weet dat je lichaam je onwijs voor de gek kan houden!!!!!!!!!!!!

nee hij komt zo thuis,mijn aardappels en sperciebonen staan al op,dus ga nu echt naar mijn gehakt hahaha

hey pink,

ja mijn vriend was echt opgelucht!!!!!!

ik zit op dag 16 en denk dat ik nog een dag of 9 moet

jij zit nu een week korter als mij,ik hoop dat je cyclus kort is zeg dit x

ik ga nu eerst effe sporten dan ben ik ook weer op tijd thuis,heerlijk en dan lekker bank hangen,morgen weer vroeg uit mijn bedje(06:45 al werken)

xxx

Jee, wat is het hier druk geweest zeg vandaag! Ik moest zelfs op pagina 2 beginnen te lezen.

Hier heeft de ongi echt goed doorgezet helaas. En idd Mier, klopte de NOD-lijst niet qua rondes. Er stond 7, maar het waren er toch al 8 en nu dus de 9e. Wel superfijn nieuws zeg dat de jongens van je man goed waren. Wij zitten er ook wel eens over in twijfel, maar willen nog even wachten tot november met testen.

Enne Pippie, ik ben diegene uit Gelderland. Waar kom jij vandaan? Ik ben een Achterhoeker.

Verder weer gewerkt vandaag en nu best moe van een dag snotverkouden voor de klas staan. Ik ga dus even met de beentjes omhoog.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan