Hoi Meiden,
@vs77, gezellig dat je mee komt kletsen. Zo wat een lange wachttijd voor de gyn zeg. Ik kon gelijk terecht de 1ste keer. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet zo fijn vind om naar de vruchtsbaarheidkliniek te gaan. Je weet dan natuurlijk niet wat je te wachten staat, en dat is natuurlijk erg spannend. Hou je ons op de hoogte!!
@Twinkel, Kan me voorstellen dat het je erg steekt van die vrienden. Vind het ook wel erg raar dat ze al na 2 mnd naar de huisarts gaan en dan nog liegen over hoelang ze bezig zijn ook.En gelijk zwanger, het is soms echt niet eerlijk. Niet dat ik het andere niet gun hoor, maar ja je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Dat ze gewoon blijft drinken dat snap ik niet helemaal. Bij mijn 1ste zwangerschap wist ik het met 6 wkn, het was toen echt totaal onverwachts.( We hadden afgesproken om naar de dokter te gaan) Ik ben toen 2wkn daarvoor wezen stappen en was echt dronken, achteraf heb ik me eigen echt zorgen gemaakt. Ik drink nooit. Gelukkig was/is mijn dochter kerngezond. Lekker aan de poets geweest??? Nog ff over dat roken he tijdens de zwangerschap. Ik heb dat ook gedaan, wilde wel stoppen maar ging niet. Toen ik 2 dagen ws egstopt ging het met mijn baby niet zo goed meer, omdat mama erg gestrest was. In overleg nmet mijn verloskundige ben ik 6 tot 8 sigarette blijven roken. Ik zal nooit zeggen dat roken goed is hoor maar mijn baby was kern gezond en mijn placenta zag er uit alsof ik nooit gerookt had. Wel vind ik dat ze na 2 miskramen wel wat voorzichtiger mag zijn zeg. Zelf wist iedereen het toen ik zwanger was. Ik wist zelf niet eens hoever, maar was zo blij na 18 mnd kon ik eindelij aan iedereen vertellen dat het was gelukt. Gelukkig zie je ze niet zo vaak!!!!
@Veertje, Gefeliciteerd meid!!!! Ik heb wat glitters kunnen vangen hopelijk werkt het. Nou meid geniet ervan.
@Pippie, Mijn man heeft ook geregeld nachtdiensten, wij doen het dan sóchtends of s'middags. Soms ook voor hij weggaat. Ach je verzint er wel wat op!!! hihihi
Nog ff over dat roken he tijdens de zwangerschap. Ik heb dat ook gedaan, wilde wel stoppen maar ging niet. Toen ik 2 dagen was gestopt ging het met mijn baby niet zo goed meer, omdat mama erg gestrest was.Ik heb toen een hele dag aan de CTG scan gelegen en haar hartje ging tekeer. In overleg met mijn verloskundige ben ik 6 tot 8 sigarette blijven roken. Ik zal nooit zeggen dat roken goed is hoor maar mijn baby was kern gezond en mijn placenta zag er uit alsof ik nooit gerookt had. Ik snap dat jullie er allemaal zo tegen zijn maar ja ik kon het echt niet. Op dat moment was het verstandig om een aantal sigarettjes te blijven roken. Maar goed genoeg daarover. Hier gaat het prima. Voor de zekerheid zijn we nog steeds aan de wiebel. Verder heb ik wel wat last van mijn bortsen en mijn buik jeukt heel erg. We zien het wel. Mijn NOD is pas 3 of 9 okt. Moet dus nog ff geduld hebben
Nou ik ga weer
Liefs Patricia