"Wiebel-meiden" 3

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

@pippie;ik had gisteravond nog gekekeken naar de site hoor,ook erg leuk
ga nu snel werken

xxxx

Ha Twinkel3, Ja we hebben het wel in de vruchtbare dagen gedaan toen mijn vriend net thuis was eerste dagen waren mijn vruchtbvare dagen dus ja het was te verwachten hahaha. Toch voelt het nog erg gek, ik kan het eigelijk nog niet geloven. Ik loop ook nog met maandverband op zak zo van als ik ongie wordt dan heb ik het bij???????? gek he.... Vooral omdat we net dit gedoe achter de rug hebben vind ik het echt moeilijk om blij te zijn. Kan me voorstellen dat dat voor jullie echt super lullig klinkt. We beginnen er langzaam aan te wennen dat we papa en mama worden! Maar ik ga er met volle teugen van genieten, ben erg dankbaar dat het ons gegunt is om zwanger te worden de rest komt vast ook weer helemaal goed, ik heb er het volste vertrouwen in!!!!!!!!! Ik heb nog steeds geen tijd gehad alles terug te lezen ik geloof dat we nog geen nieuwe zwanger hebben toch?

Liefs Veertie!

Hallo meiden,

Het is hier weer gezellig druk.

@Veertie, bij mijn weten heb je geen nieuwe zwangeren gemist hoor.
De meesten zitten nu in afwachting van hun NOD, dus het wordt weer spannend.

@Patrica, ik heb die verhalen ook wel eens gehoord van dat het soms beter is om in mindere mate door te roken i.p.v. stoppen in verband met stress. Ik heb hier echt te weinig verstand van om hier over te oordelen en dat doe ik dus ook niet. Als de verloskundige je dit heeft geadviseerd zal dat ook echt wel het beste zijn geweest. Ik ben in ieder geval blij dat ik van het roken af ben gekomen, nog voordat we bezig gingen met onze kinderwens, hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Nu nog zwanger zien te worden.

@Vs77, het tijdverschil valt idd wel op. Wie weet kunnen we het weekend echt met elkaar kletsen. Woon jij al lang in de states? En waar dan eigenlijk? (Zoals je leest ben ik best nieuwsgierig, hahaha).
Zo te lezen gaat het wel wat maf in bij jullie t.a.v. de gezondheidszorg. Vervelend dat je zo lang op een afspraak moet wachten.

Mijn ongi zit er weer bijna op, dus kan ronde 9 echt van start gaan.

Liefs,

Twinkel3

Hallo,

@Kyra, Ik ben blij om te horen dat wisselend werk weinig invloed heeft op je hele cylcus. En inderdaad, bij ons zijn nu 14 mensen zwanger geweest of nog dit  jaar!!!!!!!! dus het zal wel   meevallen (werk in een groot team hoor, van 90 mensen). Ik denk dat het handigst inderdaad is zo 2 uurtjes voor het begin van de nachtdiensten, dan kun je nog even blijven liggen.

@vs77, jammer dat mijn collega's pal op de computer kunnen kijken op het werk, anders hadden we 's nachts lekker kunnen babbelen, maar hun weten van niets, en dat wilde ik zo ook even houden.

Liefs Pippie

@twinkel; alweer je ongi er lekker op zitten,kan je weer aan de wiebel
we gaan weer helemaal voor ronde 9 , maar ik heb mijn wiebeldagen er alweer op zitten en maar 1x gewiebeld!!!
hoop dat het voor ons ook eens raak mag zijn hoor!!!

xxx

Helemaal mee eens Mier, ik vind het ook wel eens tijd worden voor ons!

Ik duim hard voor je dat het een héél sterk zaadje en een supervruchtbaar eitje  waren deze maand!

Liefs,

Twinkel3

ja ik hoop het ook,en ga ook weer hard duimen voor jou en de rest!!!

heb je trouwens msn?ja snap dat je het hier niet wil neerzetten maar je kan het me mailen,ik heb gisteravond een tijd met anoek zitten msn-en en was erg gezellig!!

xxx

Terug
Bovenaan