"Wiebel-meiden" 3

Hoi meiden,

Wat een gezellige drukte is het hier geweest!
 Ik kon gister niet achter de computer dus ik heb net alles gelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Ik weet ook nog niet zo goed wie wie nou is, maar daar kom ik nog wel achter!

Dus het wordt een spannende week voor de meeste wiebel meiden, hoop maar dat er veel zwanger zullen zijn!!!!
Ik weet niet precies wanneer ik me'n nod heb, vorige keer  was ik namenlijk een paar dagen overtijd dus ik weet niet hoeveel dagen ik nu moet aanhouden... nou ja ik ga maar van het langste uit en dan moet ik nog zo'n anderhalve week wachten.

Liefs bo

Nee Mier, msn-en doe ik niet. Het blijft dus toch bij het forum en mailen.
Vind ik al heel wat van mezelf.

En idd, Bo, het is hier de afgelopen dagen flink druk geweest.
Spannenende tijden voor de meesten wiebelmeiden!

jammer,dan wordt het maar mailen idd,en hier

nog een week voor mij!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

mijn cyclus was eigenlijk altijd zo'n 25 dagen soms een dag langer en soms een dag korter, maar de laatste keer was hij 28 dagen, heb dus niet echt te klagen, maar het was wel jammer dat ik de vorige keer alsnog ongi werd en nu weet ik meer zo goed of ik nu 25 of 28 dagen moet aanhouden... wat denken jullie??

Liesf bo

ik zou van het laatste uitgaan,28 dagen dus

mijn cyclus zit tussen de 25 en de 28 dagen,de eerste maanden zat ik  meer om de 27/28 dagen,de laatste maanden meer rond de 25 dagen dus ga ook maar weer van de laatste maand uit,dus 25 dagen,dus mijn nod is 3okt.

xxx

Ik zou maar 28 dagen aanhouden, dan laat je je ook niet "gek" maken wanneer je op dag 26 of 27 zit. Ga gewoon van 28 dagen uit en als er dan geen RD's zijn, ga dan maar eens testen. Ik hoop het voor je.

Liefs,

Twinkel3

Bedankt, dat doe ik idd maar, valt het ook niet zo tegen als ie op dag 28 komt.

liefs bo

Terug
Bovenaan