"Wiebel-meiden" 3

Hoi Mier, goed bezig!

Ja LIEF! is ook echt gaaf (jammer dat het wel een beetje duur is allemaal.

Hejj meiden,

Het was zeker gezellig op msn Mier!!!

Veel gekletst hier zie ik.Moest alweer op pag 2 beginnen met lezen. Ben vanavond echt heelmoe, dus wordt een kort bezoekje en kruip zo lekker mn bedje in.
Morgen een drukke dag op mn werk en mn functioneringsgesprek. Ben benieuwd.

Meiden, wiebel ze of wacht ze.
Weltrusten!

LIefs Anoek

Hee meiden,

Hier ben ik dan eindelijk weer een keer maar de pc doet het nog steeds niet lekker dus ik weet niet hoe lang of dit ding het gaat doen.
Maar ja we blijven proberen.
Ik heb nog niet alles gelezen dus ik ben nog niet helemaal bij.

@Ukkie en @anouk:Wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord en dat alles er goed uitziet,kunnen jullie lekker gaan shoppen.

Ik ben ook nog steeds niet zwanger jammer genoeg maar zit op het wachtbankje,mijn nod is 1 oktober dus het is nog spannend ik had vandaag wel een temperatuursdipje maar dat kan.
Ik zal proberen weer regelmatig hier te komen en gezellig met jullie te kletsen.

Gr: Poppie 2

Hoi Meiden,

Hier nog ff snel een berichtje van mij. Heb zoveel mogelijk terug gelezen, maar jullie tikken wat af hier. Moet echt wat vaker komen kijken en tikken hier op de dag. Wel gezellie trouwens!!!!!

Hier is alles nog steeds het zelfde. Voel me wel iets anders deze keer, maar ja mijn lichaam kan me ook voor de gek houden natuurlijk. We zien het wel, probeer er niet teveel aan te denken. Wat erg moeilijk is natuurlijk.

Nou ik ga ff douche en naar mijn bedje toe.
Liefs Patricia

@twinkel: we zitten nu ruim een jaar in de states en in de meeste gevallen bevalt het erg goed. Minder leuk is het om familie en vrienden te moeten missen en de dagelijkse nederlandse dingetjes. We zitten hier voor een aantal jaar beide voor het werk. We hadden al vrij lang de kinderwens maar hadden in eerste instantie zoiets van we wachten wel totdat we weer terug naar NL komen. Maar na een paar maanden hier hadden we op hetzelfde moment het gevoel dat de tijd wel rijp was om te gaan proberen. Nu nog hopen dat het gaat lukken. En als het eenmaal zover is dan gaan we maar bedenken hoe we het allemaal gaan doen, want er  is helaas geen familie hier om op terug te vallen.

@Mier: apart dat bij jou de cyclus ook korter wordt, bij mij doet het dat ook. Ik was  het eerste half jaar ontzettend regelmatig (26 dagen) maar de laatste paar maanden varieert het veel meer. Een keertje was het zelfs met 23 dagen en had ik het totaal nog niet verwacht (dacht eerder dat het raak was). Het vervelende was toen dat we met het werk weg waren en ik op de eerste dag altijd het liefst mensen ontwijk omdat ik vreselijk emotioneel ben van de hormonen.......kan al gaan janken als iemand hoi zegt. Heb jij een idee waarom je cyclus korter wordt? Ik vraag me bij mij af of het misschien niet door de stress op het werk komt. Het is nu gelukkig weer wat rustiger.

@Anoek: succes met je functioneringsgesprek. En die vermoeidheid is voor een goed doel!

groetjes en tot morgen
vs77

hey poppie,

zo das lang geleden,hoe gaat het??
en welke ronde ben je nu ongeveer?

xxx

Terug
Bovenaan