"Wiebel-meiden" 3

he waar zijn jullie allemaal geweest?!?!? Het was zo rustig. Had me al verheugd op pagina's tekst.

@nina: sterkte meid. Hopelijk kan je eerder terecht bij de gyn en komt er snel weer stabiliteit in je cyclus.

@ vlinder: minder zo'n opmerking van je schoonmoeder vooral als je zo graag wilt. Wij hebben het de wederzijdse ouders wel verteld dat we aan het proberen zijn, maar dat is voornamelijk ook vanwege de afstand. Zou denk een te grote schrok zijn als ze niks zouden weten en we hun dan via de telefoon moeten vertellen dat ze grootouders worden (mocht het ooit gebeuren).

@Anoek: goed dat iedereen zo positief is. Nu kan je lekker van je zwangerschap gaan genieten en hoef je je geen zorgen meer te maken om de baas.

Hier gaat alles wel goed. We hadden vandaag eindelijk weer eens regen (de hele zomer is het warm (35+) en vochtig geweest). Ja het Nederlandse weer mis ik soms wel eens.
Verder nog geen klachten of kwaaltjes. Eerder het tegenovergestelde.  Het laatste half jaar  had ik telkens pijnlijke borsten, beetje weeig gevoel en moe. Dus de eerste paar keer mezelf bijna gek lopen maken dat het misschien wel raak kon zijn......niet dus.  Had ik besloten dat het er gewoon bij hoort, heb ik nu weer nergens last van. we wachten wel weer af.

vs77

hoi vlinder,

ik zit vandaag op dag 20,dus nog 5 daagjes.
dat gevoel ken ik wel hoor,vind het gewoon zo gek dat het bij ons zo lang moet duren,en daar bedoel ik mee mezelf,jou,twinkel,pink,en degene die nog meer naanden bezig zijn!!
ik heb een heel dubbel gevoel,aan 1 kant denk ik dat het nu weleens raak kan zijn maar de andere kant denk ik ook weer van niet omdat ik gister ,mijn temp 36.6 was,en waarom zal het nu wel dan raak zijn.....

hoi nina,

een hele dikke knuffel van mij,hoop dat je snel weer terug bent en dan met goed nieuws

xxx

@Nina, sterkte meid!!!

Mijn NOD is ook over een paar daagjes. Heb alleen geen last van echte kwaaltjes, denk dus ook niet dat het raak is deze ronde, hoop het natuurlijk wel. Maar ja wie niet!! Wel heb ik erg last van mijn borsten, maar dat heb ik elke ronde. Dat zegt dus ook niets meer. We wachten het maar gewoon af. Als ik wel ongi word ga ik ook beginnen met temperaturen. Nou ik ga er weer vandoor.

Succs meiden
Liefs Patricia

Hallo allemaal,

Wiebel ze, wacht ze  en klets wat af he met elkaar!

Tot over een paar dagen!

x-vlinder

vlinder fijn weekend he,lekker er even tussenuit,heerlijk

dikke knuffel van mij

Nina, heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat je toch eerder terecht kunt, want dit duurt nog wel heel lang!!

Vlinder, ben jij een weekendje weg??

Patricia, spannend, ik ga voor je duimen. Wat zou het mooi zijn he?

Mier, deed je temperatuur dat de andere maanden ook wel, dat'ie ongeveer een week voor NOD even naar beneden ging?

Anoek, wat fijn dat iedereen zo positief reageert!! Wat mij betreft hadden ze ook geen andere keuze, maar je weet inderdaad maar nooit hoe de reacties zijn! Gelukkig maar!!

Mijn temp doet nog steeds gek, zit inmiddels op dag 12. Mijn slijm verandert iets, dus maar afwachten. Heb nog geen ovulatietest gedaan.

Gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend? Wij gaan lekker bijkomen. Morgenavond ga ik met twee vriendinnen uit eten, dus dat is heel gezellig.

Pink

Terug
Bovenaan