"Wiebel-meiden" 3

Hallo,

Leuk hoor dat er weer berichtjes bij zijn gekomen.
Nog wel eentje uit de states. Ik vind dat wel bijzonder hoor.

Al nieuws ergens? Tekenen, kwaaltjes of iets anders?

x-vlinder

Hey meiden,
Was er gisteren niet en moest meteen heel veel lezen. Wat leuk al die sites!! Ik vind LIEF van Geert ook prachtig spul, maar ja, er hangt wel een prijskaartje aan. Je kunt dat spul bij ons in de buurt ook kopen.

Poppie wat leuk dat je er weer bent, spannende dagen voor jou...

Mier, had je me nu al gemist? 36.9 is nog steeds hoog hoor!! Wanneer is nou precies jouw NOD?

Anoek, had je een functioneringsgesprek? Ben benieuwd...

Hier alles goed. Temperatuur schommelt wel heel erg, meer dan normaal. Ik zit nu op dag 11 en normaalgesproken is hij nu wel redelijk constant, maar vliegt van hoog naar laag en andersom. Zou het iets te maken kunnen hebben met het 'weefsel' dat ik verloren heb op dag 3? Nog geen rekbaar slijm hier, dus nog geen vruchtbare dagen.

Pink

ja pink ik had je al gemist
leuk he die sites,in den bosch zit een gave lief winkel,maar beetje erg ver van jou he
vanmorgen mijn temp 36.6 dus weer laag!!!!!
baal baal baal baal

hoop dat je vruchtbare snel weer komen

xxx

Heejjjj,

Waar is iedereen????

Vandaag is het officieel! Ik heb mijn collega-teamleiders verteld dat ik zwanger ben en daarna mijn 2 eigen teams. De reacties waren echt ontzettend leuk. Een aantal had al zware vermoedens. Gisteren kreeg ik de vraag van een medewerker wanneer er bij een baby kwam. Ik kan jullie niet vertellen hoe lekker het is nu gewoon eerlijk te kunnen zijn. Vandaag ben ik precies 12 weken, dus wat mij betreft de magische grens (andere houden het op 13 weken), zeker omdat de echo's goed waren! De families aan beide kanten weten het en ook vrienden die we wat minder vaak spreken zijn sinds vanavond op de hoogte! Kortom, iedereen mag het weten!!!! (mier, jij hebt de mail ook)

Mijn functioneringsgesprek was ook erg goed. Ik ben er heel blij mee. Het was de eerste keer. Ik heb mijn huidige baan pas sinds januari dit jaar. Ja, nu hoef ik niet zo geheimzinning meer te doen! Mijn zwangerschapsverlof valt precies met de uitvoer van de reorganisatie, waarbij ik mn team de overgang naar de nieuwe organisatie in moet leiden. Iedereen weet al wat z'n nieuwe plek wordt, ik dus ook, maar ik zou opleidingen gaan verzorgen en zo en dat kan nu dus niet.... Dat is dus de reden dat ik nogal op zag tegen het vertellen aan mijn leidinggevende. Zelfs de grote "baas" reageerde heel enthousiast. Dus ben nu helemaal gelukkig!!!

MIer, hoe is het meid? Nog beetje te houden met de spanning?
Poppie, wat leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het verder met je?
Pink, waar ben je?????
Kyra, hoe is het met de eitjes???

Liefs
van een blije anoek

hey anoek,

gefeliciteerd he
las de mail net
nog 6 daagjes wachten,ben benieuwd,had alleen een lage temp vanmorgen

xxx

Hallo,

Wat fijn dat je collega's zo goed reageren Anouk.

Mier op welke dag zit je nu?

Mijn temp is nog steeds hoog. Heb natuurlijk weer helemaal geen klachten, kwaaltjes of ergens anders last van. Vorige maand had ik dat wel en toen werd ik ook nog gewoon ongie. Heb de hoop een beetje opgegeven moet ik eerlijk bekennen en zie ons over een paar weken al naar de ha wandelen. Ben er zowat van overtuigd dat er ergens bij 1 van ons iets  niet helemaal goed zit.

Begon mijn schoonmoeder ook nog eens dat het toch wel heel erg leuk zou zijn als wij aan kinderen begonnen net als al onze vrienden  .  Ik dacht je moest eens weten! Eraan beginnen is toch heel wat anders dan ook daadwerkelijk zwanger worden.    

Aankomend weekend zal ik jullie moeten missen. We gaan er even lekker tussenuit!

Tot snel.

x-vlinder

Hoi Meiden,
Het was even stil met mij,ik heb niet alles terug gelezen.
Ik wil even laten weten dat ik afstand neem ,en als het weer goed stroom ik in,als jullie er nog zijn.
Mijn reden:
De afgelopen 2 maanden zijn vreemd geweest voor me,had van alles,maar niet zwanger.
Na 14 dagen heb netjes me ei,2 dagen hoge temp en dan zakt ie als een baksteen
krijg gevoel ongi te worden met bloed maar niet de echte ongi die volgt 2 weken later,me hele systeem ligt door elkaar, wat ik er uit begrijp is een te laag progesteron gehalte in die weken gevolg dat er nooit een inetelling kan plaats vinden.
Ik ga naar de gyn alleen ik woon in de stad dus ben ik 29 november aan de beurt,maar ga wel nog proberen om wat te regelen om eerder te kunnen.
Hoop dat je snappen dat ik daarom even afstand neem,zit met me zelf in de knoop.
Zodra ik geholpen ben in z.h kom ik terug.

Meiden heeeel veel sucses met zwanger worden .

groetjes Nina
Hoop tot snel,of niet want dan zijn jullie teminste allemaal zwanger,en zitten jullie niet hier meer.

Terug
Bovenaan