Heejjjj,
Waar is iedereen????
Vandaag is het officieel! Ik heb mijn collega-teamleiders verteld dat ik zwanger ben en daarna mijn 2 eigen teams. De reacties waren echt ontzettend leuk. Een aantal had al zware vermoedens. Gisteren kreeg ik de vraag van een medewerker wanneer er bij een baby kwam. Ik kan jullie niet vertellen hoe lekker het is nu gewoon eerlijk te kunnen zijn. Vandaag ben ik precies 12 weken, dus wat mij betreft de magische grens (andere houden het op 13 weken), zeker omdat de echo's goed waren! De families aan beide kanten weten het en ook vrienden die we wat minder vaak spreken zijn sinds vanavond op de hoogte! Kortom, iedereen mag het weten!!!! (mier, jij hebt de mail ook)
Mijn functioneringsgesprek was ook erg goed. Ik ben er heel blij mee. Het was de eerste keer. Ik heb mijn huidige baan pas sinds januari dit jaar. Ja, nu hoef ik niet zo geheimzinning meer te doen! Mijn zwangerschapsverlof valt precies met de uitvoer van de reorganisatie, waarbij ik mn team de overgang naar de nieuwe organisatie in moet leiden. Iedereen weet al wat z'n nieuwe plek wordt, ik dus ook, maar ik zou opleidingen gaan verzorgen en zo en dat kan nu dus niet.... Dat is dus de reden dat ik nogal op zag tegen het vertellen aan mijn leidinggevende. Zelfs de grote "baas" reageerde heel enthousiast. Dus ben nu helemaal gelukkig!!!
MIer, hoe is het meid? Nog beetje te houden met de spanning?
Poppie, wat leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het verder met je?
Pink, waar ben je?????
Kyra, hoe is het met de eitjes???
Liefs
van een blije anoek