"Wiebel-meiden" 3

ja idd,vind het wel heel eng maar ook wel weer fijn voor wat meer duidelijkheid

ja je bent over een weekje jarig,joehoeeeeeeeeee,dan wordt je net als mij ook 27

moet hij voor werk weg??

xxx

Hallo.

Ik vind het ook erg spannend worden. Wij gaan misschien komende week al even naar de ha. Stuurt deze je dan door of doet hij het onderzoek van de zwemmers. Volgens mij moet je als vrouw  ook bloed laten prikken om het een en ander te onderzoeken maar dat heb ik ook maar ergens in gelezen.

Ik ben zo bang inderdaad dat er iets  mis is. Voorla omdat mijn temp lijsten erg goed eruit zien. Wat zal er toch aan de hand zijn met ons?

x-vlinder

hey vlinder,

dat onderzoek heeft mijn ha zelf laten doen,ik kreeg een potje mee en moest het zelf bij het lab afgeven en gingen het gelijk onderzoeken,2 weken later uitslag en het zaad moet minimaal 3 dagen zijn.

xxx

vind het wel eng allemaal,ben zo bang dat er iets mis in mij is
wat kunnen ze tegen verstopte eileiders doen?

xxx

Hoi Meiden,

De zwemmertjes van mijn man zijn niet onderzocht, ik geloof dat dat komt omdat ik al een kindje heb. Toen ik naar de HA ging was ik al een hele tijd overtijd, hij voelde aan mijn buik en verwees mij door naar het ziekenhuis. Daar kon ik na 1 week al terecht. Ze heeft mij allerlei vragen gesteld en ik kreeg in inwendige echo om te kijken of alles goed was. Ze hebben bij mij nog nooit vloeistof in gespoten of zoiets. Wel moest ik om de 2 mnd ofzo terug voor een inwendige echo. Later kreeg in clomid en die slik ik nu als ik ongi ben de 3de tot de 7de dag. Ik hoef pas weer terug te komen over nu geloof ik 6 mnd. Ze zeiden dat ik ovulatietesten moet gaan gebruiken en daarom hou ik nu mijn temp bij, ze willen graag weten of ik een eisprong heb denk ik. Omdat ik bij mijn 1ste na 18 mnd spontaan zwanger werd, laten ze me nu ff met rust zodat ik niet steeds naar de gyn hoef en er niet zo erg me bezig ben. Ik gellof dat dit het wel was in het kort. Hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen.

Liefs Patricia

Toen ik de 1ste keer naar de gyn ging was ik ook best zenuwachtig en ik vond het dan ook erg spannend. Eigenlijk vind ik dat nog steeds. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ze kunnen je erg veel info geven en helpen. Je kan echt alles bespreekbaar maken en dat helpt echt.

Liefs Patricia

hey patricia,

bedankt voor je info

vind het wel heel eng allemaal,mijn cyclus is wel heel regelmatig en heb dus gewoon een eisprong

xxx

Ho iMier, Wat bedoel je met minimaal 3 dagen. Bedoel je dat hij 3 dagen van te voren geen lozing mag hebben? Dan gaan we het nl even goed plannen (haha) Je weet maar nooit!

Terug
Bovenaan