"Wiebel-meiden"!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Poppie's creatieve brein heeft de titel voor ons nieuwe topic bedacht!!!
Dus hier kunnen we onze verhalen kwijt na "Wie ook nog een week..."! Dat hier maar net zo gezellig mag worden, ha ha! En natuurlijk veel positieve -lees zwanger- berichten!

Groetjes,
Anoek

Hee anouk

Ik heb em gevonden hoor!
Ik ga natuurlijk nog niet voor de volgende ronde ik wacht het nog ff af maar ja lekker kletsen is ook leuk.
Het duurt nog ff voor je je eisprong heb maar ja het is niet anders.

Gr: Poppie 2

Hoi meiden,

Wat een leuke naam "wiebelmeiden"!!
Poppie wat spannend!!! En ook nog jarig morgen, in ieder geval van harte gefeliciteerd en hopelijk kunnen we je ook op een andere manier feliciteren, ik zal voor je duimen!!

Wij gaan voor de 10e ronde en hebben er zeg maar weer helemaal zin in, klinkt een beetje dubbel, hihi.
Mijn ei komt als het goed is rond de 13e en hoop dat nummer 13 een geluksgetal is, zeker voor jou!

Succes allemaal weer!!
.
Groetjes Elly

Hi meiden,

goed idee dit!!! Ik   moest nog een paar pagina's bijlezen, dat krijg je als je 2 dagen geen tijd hebt!!!
Ik heb ooit op een forum gezeten waar ze heel wijs, elke dag een nieuwe top begonnen met de datum van die dag.... Werkte ook erg effectief...
Dit werkt ook... Mijn ongi tijd zit er al bijna weer op. Nog 2 dagen en dan kunnen we weer gaan klussen hihihihi!!!
Nu maar hopen, bidden dat we er deze maand allemaal doorheen komen!!!
Veel succes!!

Kusz van mij!!

Hee elly,

Dank je!
Ik hoop ook op dubbel feest maar ja toch een beetje bang he voor een negatieve test dus ik wacht in ieder geval tot na mijn verjaardag.
Dus voor jou word het weer flink klussen nou dat is ook leuk toch en nou maar hopen dat het raak is!

Gr: poppie 2

Hallo allemaal!

Ben er ook weer gezellig bij!! Laatste weekjes wat druk geweest, maar als het mee zit dan heb ik weer wat meer tijd voor dit zeer verslavende forum!
Voor mij nog 2 spannende nachtjes slapen.. pffffffff ..
Nou ja, we zullen zien. Ik ga nou lekker naar bed, morgen na bijna weekje Barcelona weer aan het werk! Helaas.. er moet weer wat verdiend worden, weer genoeg uitgegeven ..;-(

Welterusten en succes allemaal weer!!!

groetjes Suza

hoi meiden,
hier ben ik dan ook weer...
poppie gefeliciteerd met je verjaardag
nog 3weken te gaan
ik zal mijn nieuwe banner er effe bij doen

ik ga donderdag met ovulatietesten beginnen,ben benieuwd...
liefs mier

en wil nog effe zeggen dat ik het idd ook een erg leuke topicnaam vind
kennen we weer gezellig met elkaar kletsen,net als bij de andere topic.
gaat er nog iemand op vakantie??
ik ga van de zomer niet weg, waarschijnlijk wel het najaar en ben in januari op wintersport geweest,lekker wezen snowboarden.
groetjes mier

Terug
Bovenaan