"Wiebel-meiden"!!!

hi mier

dat merk ken ik eigenlijk niet, maar goed ik kende dat merk dat ik nu heb ook niet.. ik zou het gewoon proberen!! Hoeveel testen had jij voor 17 euro??

liefs karen

Heey mier en karen

Ik heb de ovulatietesten van clearblue, maar daar heb ik niet gevonden dat je niet met ochtendurine mag testen. Waarom trouwens niet? Ik doe het wel, want ik kan overdag echt niet mijn plas voor 4 uur ophouden. Jullie wel????
Ik begin zaterdag, dat is mijn 10e dag. Afgelopen maand was mijn ei op dag 15 en die maand daarvoor op dag 30, hoezo dure grap?? Nou ja, als het maar werkt en als het effect heeft.....

Pink

Hoi Pink,

Misschien mag het bij jou testen wel met ochtenurine.. bij mijn testen stond het erbij dat het niet met ochtendurine hoefde.. ik heb testen van sensitest.. Ook heb ik daar zwangerschapstesten besteld die je al 4 dagen voor je NOD kan testen... dus dat is wel handig!!!! Mijn NOD is vlak na onze trouwerij dus hoop dat deze maand een dubbele feestmaand voor ons word!!

Mijn chefs zitten de laatste tijd al steeds te vragen wanneer ik zwanger word... en dat ik nog maar een paar jaar moet wachten omdat ik zou jong ben.. terwijl ik er zelf nog helemaal niets over heb gezegd.. Het lijkt wel of ze het aanvoelen ofzo... of ze denken dat als je trouwt ook meteen zwanger moet worden...

Ook mijn moeder zit de laatste tijd steeds opmerkingen te maken over zwanger zijn... aaarghhh maar ik heb haar nix verteld want wil dat het een verrassing blijft!!!

Ik ga echt voor ons allemaal duimen deze maand!! ik hoop het zooooooooooo!!!!

Liefs karen....
(die weer gruwelijk ongeduldig is)

quote: Karen01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 21:20:16'));

hi mier

dat merk ken ik eigenlijk niet, maar goed ik kende dat merk dat ik nu heb ook niet.. ik zou het gewoon proberen!! Hoeveel testen had jij voor 17 euro??

liefs karen

hoi karen,
ik heb 10 ovulatietesten,en zit ook een ce merk op en 99% betrouwbaar.
moet je ze dan elke dag gebruiken?ik ben er helmaal niet mee bekend
liefs mier

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 21:29:49'));

Heey mier en karen

Ik heb de ovulatietesten van clearblue, maar daar heb ik niet gevonden dat je niet met ochtendurine mag testen. Waarom trouwens niet? Ik doe het wel, want ik kan overdag echt niet mijn plas voor 4 uur ophouden. Jullie wel????
Ik begin zaterdag, dat is mijn 10e dag. Afgelopen maand was mijn ei op dag 15 en die maand daarvoor op dag 30, hoezo dure grap?? Nou ja, als het maar werkt en als het effect heeft.....

Pink

hee pink,
misschien kan het dus wel met ochtendurine bij clearblue,ja vind het ook wel een beetje lastig wanneer ik het nou zal doen maar mischien dat ik morgen al wel begin,donderdag heel de dag werken,vandaar.
liefs mier

Hi Mier,

Je kunt ze het beste iedere dag gebruiken omdat je dan precies weet wanneer je eisprong eraan komt.. want als je het om de dag test mis je misschien net 1 van je vruchtbare dagen en dat zou zonde zijn!!!

succes

Lief karen

hoi karen,
ja dat is waar,kan het ook echt veel later zijn want al ik morgen eraan begin dan heb ik testen tot aan volgende week vrijdag en als ik op babybrabbel kijk zijn mijn vruchtbare dagen za zo ma di wo,dus wat zal jij doen??morgen beginnen of do??
liefs  mier

Hoi mier,

Als ik jou was, zou ik gewoon morgen beginnen. Beter te vroeg dan te laat...
Vorige maand zou ik op dag 16 beginnen met testen, wat normaalgesproken heel goed had gekund ivm mijn cyclus. Opeens voelde ik dag 15 's avonds mijn ei.... Huh? Omdat ik dit nog niet eerder had gevoeld, dacht ik dat het vast iets anders was. Dus ik die dure testen uit de verpakking halen, een week geprobeerd tegen beter weten in natuurlijk, want mijn temp was ook gestegen.
Dus deze keer begin ik echt op dag 10, ik wil hem nu niet missen!!!

Succes

Pink

Terug
Bovenaan