"Wiebel-meiden"!!!

Hé hallo,

Hebben we elkaar toch allemaal weer gevonden!

Poppie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud/ jong ben je geworden?
Ik hoop dat je een leuke dag zult hebben vandaag, maar ik hoop voor jou natuurlijk nog meer dat je deze week positief mag gaan testen! Ik zal voor je duimen.

Mijn ongi zit er ook al weer op. Duurt ook niet zo lang meer sinds ik met de pil ben gestopt. Ik ben deze maand weer aan het temperaturen en nog niet bezig met ovulatiekits. Aangezien ik nogal wisselende cyclusduren heb ben ik bang dat ik dan tegelijk 2 pakketten moet gebruiken en dat vind ik nogal aan de prijs.
Ik probeer het dus nog even zo.

In de zomer ga ik nog 2 weken op vakantie. Heerlijk!
Ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik al  zwanger ben als ik op vakantie ga, daarvoor heb ik nog twee rondes de tijd! We zullen wel zien.
En jullie dan? Ook al vakantieplannen?

Liefs,

Twinkel3

Hee meiden,

Was ik weer ff en nog wel op mijn verjaardag het nog lekker rustig.
Nog steeds geen rd te bekennen (laten we het zo houden) wel wat buikpijn en ik werd vanmorgen wakker met last van me bekken heel apart.
Het is dus echt een ramp die buikpijn het doet niet echt pijn maar ik betrap mezelf erop dat je vaker naar wc gaat om te kijken of je geen bloedverlies heb.
Het lijkt ook wel of het net andere buikpijn is dan ongi pijn maar dat kan ik me zelf ook aanpraten natuurlijk.
Voor de rest was me stoel versiert vanmorgen en er lag een cadeautje klaar van mijn mannetje een zilveren armbandje.
Nou ik hou jullie op de hoogte!!!!

Gr: Poppie 2

Jaaaa, gevonden!!!

Poppie gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik hoop dat je morgen je allermooiste verjaardagscadeautje zult krijgen!!!

Voor de andere meiden, hopen dat we over een paar weekjes ook een mooi cadeautje krijgen.....

Ik begin zaterdag met ovulatietesten, heb een hele stapel liggen, dus kom maar op met dat ei!!

Pink

Hoi meiden!

Poppie gefeliciteerd!!! Hoop op een erg mooi verjaardagscadeau voor jou!!;-)
Bij mij vandaag helaas de RD gekomen, echt balen! Aan de ene kant, andere kant tjsa, niks aan te doen en je hebt tenminste wel zekerheid! Daar hou ik van, wie niet?!
Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik had wel echt tot aan zaterdag erg het gevoel dat het wel zo was en daarna helemaal niet meer, heel gek.. Volgens mij mijn nieuwe NOD 4 juli, we kunnen straks dus weer aan de bak. Ook wel weer leuk om naar uit te kijken en hoop dat ik er deze ronde toch wel iets minder mee bezig ga zijn, maar goed ken mezelf hahaahah!

Groet, Suza

hee meiden,
wanneer zullen jullie met ovulatietesten beginnen,in de bijsluiter staat 10dagen vanaf je eerste   dag van je menstruatie,dus dat betekend ik was vorige week dinsdag ongi geworden tenminste beetje bruinverlies 10 dagen er vanaf is dus a.k donderdag maar als ik weer op babybrabbel kijk zijn mijn vruchtbare dagen za zo ma di wo,ok dat is natuurlijk wel ongeveer,maar moet dus donderdag heel de dag werken,ik moet sochtends dus van 6:15 al van huis,en er staat in dat je niet met ochtendurine mag testen! savonds ben ik rond half 6 thuis zullen jullie het er dan daarna doen???
ik kan het echt niet op mijn werk doen...
een heel verhaal maar wilde het effe kwijt
liefs mier

Hallo meiden,

Ook ik heb jullie weer terug gevonden hahahaa, en een hele leuke naam heb je verzonnen poppie!!! trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Hoe staat het erbij jullie allemaal voor... mijn NOD is pas weer 1 juli..

Mier: ik ga deze maand ook beginnen met ovulatietesten en ben erg benieuwd of het werkt. Ik heb op de verpakking gelezen dat je beter NIET met ochtenurine kan testen.. dus als ik jou was zou ik het effe nalezen op de verpakking. De mijne zijn van Sensitest.. via internet besteld... 12 testen en 3 zwangerschapstesten voor 19,49 euro dus dat viel best mee! en het CE gekeurd (KEMA-keur).
Een vriendin van mij zei dat ik het beste op de 8 ste dag kan beginnen met testen want misschien is mij eisprong wel heel vroeg... dus ik denk dat ik dat maar ga doen!!

Liefs karen

hoi karen,
dan denk ik dat ik er morgen  aan begin,zit nu op dag 8.
ga het ook effe proberen,ik heb ze van matcare,ik weet niet ofdat het wat is hoor maar proberen waard,de mijn waren rond de 17,-
liefs mier

Terug
Bovenaan