"Wiebel-meiden"!!!

Ha ha ha Pink, snap wel wat je bedoelt  Heb t zelf nog niet gedaan, nog helemaal niet bij stil gestaan. Mier was zo slim om haar hele naam op het forum te zetten en heb je gevonden op Hyves Mier... Dus bij Mier heb ik nu een gezicht, ha ha!!

Ik ben uiteindelijk toch nog de tuin gaan zitten, lekker de konijnen ook naar buiten, zodat even goed kunnen rennen! Dat is altijd lachen! Verder hebben we lekker de vakantie zitten voorbereiden. Campings zoeken en route alvast bepalen. Nog 3 weken....!!!!!!!!

Liefs

Hallo allemaal,

Hier weer een superschone en ontspannen Twinkel.
Het was gisteren echt heerlijk!

Poppie, ik zag dat de RD's ook weer gekomen zijn.
Balen zeg, ook al had je er niet op gerekend, het is en blijft toch balen.

Ik zet mijn NOD-dag er nog niet bij. Wil eerst even m'n ei afwachten.
Vanavond begin ik met ovulatietesten (dag 11).

Enne Pink, je begint je idd wel enigzins een beeld te vormen van iedereen hier op het forum, maar ik blijf het soms nog wel moeilijk vinden om alle verhalen en personen uit elkaar te houden. Gelukkig dat het met zovelen zo gezellig is hier!!!

Liefs,

Twinkel3

Ha meiden,

hoe is het met jullie? Mier, zitten de wiebelweken er alweer bijna op?! Bij mij nog een paar daagjes...

Toch weer spannend, ik vraag me toch af of het deze ronde wel raak is (er is namelijk nix anders dan de vorige rondes, waarom zou het dan wel raak zijn?! Vraag ik me af). Maarja, ik blijf hopen natuurlijk.

Fijne avond.

Ukkie26

Terug
Bovenaan