"Wiebel-meiden"!!!

hoi karen,
dan zal je morgen wel posi testen denk ik,was bij mij ook
welke dag zat je ook alweer??
liefs mier

Mier
, voor als je het niet gelezen hebt op de topic vanavond op tv.

Er is vanavond om 22.50 uur een programma op nederland 2 over zwanger worden op.
Dit is een driedelige serie en vanavond deel 1.

Jammer om te missen lijkt me!

en karen,wij wiebelen ook zo n beetje om de dag alleen rond mijn vruchtbare niet,dan elke dag.
en idd je nod is ongeveer 2weken later,zondag posi getest gister of vandaag mijn ei(denk gister)dus dinsdag over 2weken mijn nod
liefs mier

HI meiden,

Ik dacht ik ga mijn banner er nog een keer opzetten!

Hi Twinkel,

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb dat inderdaad ook gehoord dat je het   beter om de dag kan doen! Maar ik ga denk ik tijdens mijn vruchtbare dagen toch iedere dag wiebelen...   Mijn ei is inderdaad best wel vroeg, dat vond ik zelf ook... maar de ovulatietest gaf vandaag toch echt een licht streepje aan, dus ik verwacht dat er morgen een dikke streep zal staan...

Mijn cyclussen waren een beetje verdeeld de laatste tijd.. 28-28-38-30 dgn. Dus ik dacht deze maand een cyclus aan te houden van 30 dgn. Maar als mijn eisprong al over bijv. 2 dgn is en ik daar 2 weken bij op tel dan kom ik uit rond 28 juni.... dus een cyclus van ongeveer 26 dgn...

Hoe staat het erbij jou voor?? want er zijn voorts zoveel meiden op dit forum dat ik het niet meer helemaal kan volgen!

Liefs karen

Hi mier,

ik zit nu op dag 10, dus het is redelijk vroeg voor mijn ei... op welke dag had jij je lichte streepje??

Als ik morgen of overmorgen mijn ei heb dan is mijn NOD op 28 juni... dus  twee dagen later als jou!! Het is wel fijn die ovulatietesten want nu kun je een beetje gericht wiebelen hahaha

Heb jij trouwens je ei gevoeld??

Liefs karen

nee ik heb mijn ei niet gevoeld,voel ik eigenlijk nooit
ik had op dag 12 een licht streepje en een dag later een vette dikke streep
dus nod is de 26e jij de 28e en twinkel de 30e spannend!!!!!!!
vanavond allemaal aan de wiebel.....

hahaha ja idd, we moeten flink aan de wiebel de komende dagen.... alleen het nadeel is dat ik de komende dagen veel moet werken.. heb morgen vroege dienst en meteen daar achteraan een nachtdienst.... ook niet echt een ritme dus... maar ik hoop echt dat we morgen positief testen!!!

Is wel leuk dat we zo achter elkaar aan lopen... 26, 27 en 30 juni.... echt spannend!!

Liefs Karen

Terug
Bovenaan