"Wiebel-meiden"!!!

@mier1980  Dat is wel flink balen, maar gelukkig was er niemand gewond!!

en ..tja sommige mensen menen nu eenmaal altijd kritiek op andere te moeten hebben, laat ze maar lekker lullen...al weet ik dat t soms niet makkelijk is zoiets gewoon te negeren

@ Ukie...de vakantie is in elk geval in zicht ;) alhoewel t idd balen is als er gezeik op  t werk is

Wij hebben over 5 weken vakantie en kan bijna niet wachten,   wkn lang lekker alleen maar leuke dingen doen

Hoi Bla,

idd blij dat ze niks hadden,het is maar schade aan de auto.

dat is zo,je heb er altijd van die mensen tussen zitten die altijd kritiek ergens op hebben,laat maar lekker lullen.

leuk dat je ook met ons mee gaat kletsen,WIJ zijn wel gezellig hahaha

liefs mier

euhm ik heb even een vraagje, ik heb geen idee hoe een eisprong zou moeten voelen, maar nu heb ik al een uurtje of 2 steekjes (ongipijn, maar dan eigenlijk te ver naar rechtsboven) tussen mijn navel en heupbeen en dan iets meer naar beneden...zou dat het kunnen zijn?

Ja mischien ook een stomme vraag...maar heb dit nog nooit eerder gevoeld en dat was t eerste wat in me opkwam
Zou op zich wel erg vroeg zijn aangezien ik pas op dag 10 van mijn cyclus zit....maar onmogenlijk is  t natuurlijk ook niet

Naja verwacht niet echt een antwoord...was meer hardop denken

Hey!

Bla, dat zou best je eisprong kunnen zijn, ik heb hem zelf ook één keer gevoeld, maar dan linksonder en dat klopte, want 14 dagen later was ik ongesteld. Hoeveel dagen duurt je cyclus altijd?

Mier, je niet meer druk maken om dat stelletje zeuren hoor, wij zijn gewoon gezellig en als we over kwaaltjes willen praten en klagen dan doen we dat en als we over andere dingen willen kletsen dan doen we dat ook en als we gefrustreerd zijn dan kan dat hier ook, want er is altijd wel iemand die je dan even oppept.

Vandaag alvast wat spulletjes gekocht voor de vakantie, heb er echt zin in!! Nu even lekker met mijn mannetje op de bank hangen, filmpje kijken.

Liefs Pink

Pink ik heb geen idee wat mijn cyclus is, ben eind juni gestopt met de pil, heb na t stoppen ongeveer een week later, rond 28 juni mijn laatste pil menstruatie gehad...dus het is nu eigenlijk afwachten...

Lekker hoor, vooruitzicht op vakantie

Mijn mannetje is vanavond niet thuis, dus hier helaas niet gezellig samen op de bank

hee pink,

ja je heb helemaal gelijk (wel een lief berichtje hoor)

liefs mier

pink,

lekker zeg 6 weken vakantie,ik heb er maar 3  
lekker heerlijk ontspannen in griekenland zeg,pffffffff lekker luieren heerlijk.
ik hoop eigenlijk dat wij ook weg gaan hoor,  het weer is nog steeds helemaal niks in nederland,vandaag was het trouwens best lekker.
wij zijn ook lekker aan het bankhangen,vandaag heel de dag bezig geweest in huis met de badkamer en het huis poetsen,maar het is af dus dat is het voornaamste.

liefs mier

Hee meiden,

Nou vanmorgen is het in alle hevigheid begonnen de rd's zijn aangekomen en hoe ik loop gewoon leeg bah ik voel me zo goor.
Ik had me er al een beetje op ingesteld dus ik was niet heel erg teleurgesteld maar ja leuk is anders.
Dus ik ga weer met jullie mee naar de volgende ronde,ronde 16 hopelijk brengt die meer geluk.

@miertje: gelukkig alleen maar schade aan de auto en zijn de mensen die erin zaten nog oke.
Maar het is rot ik heb vorige me ongeluk gehad maar ik moet een andere auto is het bij jullie ook zo erg?

@bla: Ik weet niet meer zeker of ik je verwelkomd heb maar het is hier hartstikke gezellie dus welkom!

Wij hebben vandaag dus voor een andere auto gekeken maar we zijn er nog niet uit.
Mijn vriend vind namelijk een bmw ook wel mooi maar ik hou niet zo van zoveel status.
Hij is nu op verjaardag dus morgen zoeken we wel weer verder.
Ik weet voor de rest niets te vertellen dus tot laterrrrrrrrrrrrrr!!

Gr: Poppie2

Terug
Bovenaan