"Wiebel-meiden"!!!

HEY POPPIE,

balen zeg dat bij jou ook de rd weer is doorgebroken,had ik eigenlijk niet verwacht,dus
volgens mij gaan we nu allemaal door behalve ELLY.
nee gelukkig was het niet zo erg,alleen koplamp,knipperlicht en bumper kapot,maar hij is alweer ver gemaakt,mijn vriend zijn hobby zijn auto s dus dat heeft die altijd zo gemaakt dus erg handig.
vind bmw ook wel mooi,maar dan zal ik nog liever voor een audi gaan,mijn vriend wil alleen maar vw,(bmw of audi dat zal ook wel goed zijn hoor want dat is ook duits)hihi
jammer zeg dat je een andere auto moet kopen want een ongeluk kost altijd geld.

LIEFS MIER

Hee mier,

Gelukkig dat het niet zo erg was en wat lekker dat je mannetje zo handig is met auto's.
Wij hebben er weinig verstand van we hopen altijd maar op een goeie aankoop.
Tja het kost altijd geld maar ja dat weet je als je auto rijd maar ik grijp nu wel mooi mis en zeker nu met al dat slechte weer van het weekend valt het dan mee.
Ik hoop dat we snel weer wat kunnen vinden.
Ja ik vind het wel jammer dat het deze maand weer niet gelukt is ik had ook nergens last van en opeens was het er vanmorgen en het is heel erg deze keer misschien dat ik dan ook weer snel van af ben hopen we.
ik moet nog ff een beetje berekenen wanner mijn ei weer komt en mijn volgende ongi,ik hou nu maar 30 dagen aan misschien klopt dat beter.

Gr: Poppie2

Poppie,

balen dat ook bij jou de RD zijn gekomen. We gaan nu inderdaad allemaal door naar de volgende ronde, behalve Elly. Hopen dat de volgende maand vruchtbaarder wordt voor ons.

Fijn weekend (wat er nog van over is),

Ukkie26

ja idd dat weet je als je auto rijdt en zulke dingen gebeuren nou
balen zeg van je ongi pffff hopen dat we volgende maand allemaal wat meer geluk hebben,ik moet nu nog 13 dagen wachten,pfff
ik ga snel douchen dus ben weer vandoor,we gaan zo weg

liefs mier

fijne dag allemaal vandaag xxx

Lekker weer vandaag!

Dus Poppie bij jou ook de RD's gekomen, balen! En helemaal als je het niet voelde aankomen. Dus jij gaat door naar ronde 16? Ben jij al eens naar de huisarts geweest (misschien heb je dat ook wel ergens verteld, sorry dan) omdat je toch al meer dan een jaar bezig bent? En doe je ook iets van temperaturen of ovulatietesten? Deze vraag is   niet raar bedoeld hoor, maar gewoon uit belangstelling. Ik kan me namelijk voorstellen dat ik zelf na 16 rondes dat wel zou doen.

Hopen op een vruchtbare maand, met meer positieve testen dan deze maand (jij bent de gelukkige, Elly!!! Geniet ervan!!!)

Pink

Super weer vandaag!!! Lekker zonnetje, werd wel tijd hoor!

Poppie, balen ook jij weer RD's  op bezoek.... Helaas bijna met z'n allen door naar de volgende ronde. Hebben we wel weer steun aan elkaar. Dat vind ik dan wel weer een fijn idee.

Mier, Balen zeg een auto-ongeluk. Gelukkig niemand gewond en viel de schade mee. Hier ook een liefhebber van Duitse auto's ha ha!! Wij rijden zelf Audi en willen niks anders meer!

Bla, welkom hier! Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, het is hier echt gezellig! Dus klets lekker mee. Spannend, voor jou nu dus de eerste ronde.

Net het huis weer netjes aan kant gemaakt en nu lekker genieten van een luie zondag! Denk dat ik straks lekker met een boek in de tuin ga zitten genieten van het zonnetje!

Liefs Anoek

Nu we bijna allemaal doorgaan naar de volgende ronde, heb ik de NOD-lijst maar weer eens teruggehaald! Kopieren en graag op datum je naam er bij zetten!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

28 juli: Anoek, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde (cyclus 30 dagen)

Ja, lekker met een boekje in de tuin zitten lezen, dat heb ik vanmiddag ook gedaan, heerlijk!!!

Ik moest vanmiddag ineens denken dat het wel heel grappig is, want we kennen elkaar al een beetje, maar we hebben geen idee hoe iedereen eruit ziet. En dan ga je automatisch een beeld vormen van iedereen. Hebben jullie dat ook? (Zoals je dat ook doet met personen uit boeken).

Pink

Terug
Bovenaan