reactie op anoniem: roken

Wat een superonzin, ik kan niet stoppen. Dat zit in je hoofd en als je niet stopt is dat niet omdat je het niet kan maar omdat je het gewoon niet wil.

Dus ga niet zeuren over hoe moeilijk je het er wel niet mee hebt of hebt gehad, je kindje is toch gezond??? Daar komt je straks pas achter. Kijken hoe je je voelt als het straks helemaal mis is en je kindje echt chronisch ziek is, ik hoop voor je dat je het dan nog recht in de ogen kan kijken en zeggen: dat heb ik je aangedaan maar het geeft niet,ik had in elk geval geen stress tijdens de zwangerschap!!!!!

Nou gefeliciteerd hoor!!!!!!
 
naast longaandoeningen kan je kindje later ook concentratieproblemen krijgen, een leerachterstand of zelfs agressief worden.

Als je dat risico wil lopen moet je dat natuurlijk zelf weten.

Niet kunnen stoppen omdat je verslaafd bent is onzin. Je blijft verslaafd als je dit blijft zeggen. Goed excuus joh!

Na heel wat jaren een pakje per dag kon zelfs ik in 1x stoppen toen we 1,5 geleden besloten voor een kindje te gaan. Heb het er hooguit een week moeilijk mee gehad. Kan jij ook!
 
Je mag kiezen:
Een poosje chagerijnig zijn omdat je niet meer rookt.
Of over een poosje misschien wel een kind hebben dat het altijd benauwd heeft.
Ik heb ook gerookt en ben in een keer gestopt.
Het is vast niet makkelijk maar bij zo'n keuze wist ik het wel.
 
Het is gewoon super egoistisch dat je rookt, en je probeert het ook nog goed te praten ook. En je KAN echt niet stoppen? oooooooooooooooh wat zielig!!! Diegene die pas echt zielig is is je kindje dat in je groeit, en wiens kleine tere lichaampje je nu al aan het vergiftigen bent terwijl het nog niet eens is geboren!
Probeer geen medelijden van ons te wekken dat krijg je toch niet, maar wees eens echt een stoere meid door wel te STOPPEN dat dwingt pas respect af, en niet dat blijven roken , LOZER
 
Terug
Bovenaan