Dag dames,
Krijg zelf honger van al die lekkere receptjes , das niet helemaal de bedoeling, ben net blij dat ik al mn oude kleren weer pas.
Wel fijn dat ik gewoon hier mee kan kletsen, want er is nog steeds geen najaar 2008 forum, dus blijf maar lekker hier hangen.
@ rimke, wat is jou meid al lekker groot. Jasper gaat ook zo snel. die is nu met zn 4,5 maand (20/09) alweer 7305 gram en 65 cm. Hij past in de lengte nog in maat 68, maar in de breedte vaak niet meer, hij is echt BOL!! haha, maar wel heel gezellig. Hij begint nu ook steeds meer te genieten van zn hapjes. hij krijgt nu smiddags fruit en savonds groenten.
Helaas wil hij nu wel steeds minder aan de borst drinken. Hij krijgt nu nog 5 keer melk, waarvan 3 keer de borst, maar het begint echt wel snel terug te lopen nu ik weer aan t werk ben, maarjah, hij heeft het nog best lang gekregen, ik heb heel lang geroepen dat hij maximaal 3 maanden zou krijgen.
Nu we het toch over eten hebben, ik ga volgende week voor 10 volwassenen en 4 kleintjes van ongeveer 8 tot 15 maanden koken. Normaal als we dit soort etentjes geven heb ik allang van te voren een idee, maar heb nu alleen maar inspiratie voor babyhapjes, en om ze nu alles gepureerd te geven, denk niet dat onze vrienden daar blij mee zijn . Iemand ideeën??
Groetjes Jen