Redbull en dextro

<p>Hoi, ik ben 8 maanden zwanger en ik merk dat ik aan het eind van mijn Latijn zit. Elke avond ben ik zo intens moe en neem dan twee blikjes redbull en dextro. Ik doe dit al 2 maanden maar ik hoorde laatst dat dit schadelijk is voor de baby? </p><p>Ik rook al 3 maanden niet meer en ben ook gestopt met het drinken van sterke dranken. Is dit dan echt zo gevaarlijk? Op het blikje staat niet dat je het niet mag nemen wanneer je zwanger bent.</p>

Gefeliciteerd! Nou nog een maandje volhouden en dan mag alles weer!
Misschien is wat minder Red Bull toch wel beter voor de zwangerschap. Ikzelf nam altijd voor slapen gaan 2 of 3 glaasjes rode wijn en daardoor werden ik en de baby een stuk rustiger! Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Het wordt sterk afgeraden om energie drank te drinken tijdens zwangerschap. Het staat ook niet voor niks op de blikjes. Logo staat er op of het staat in tekst. Laatst nog gezien bij vrienden. Het is al gevaarlijk voor je als je niet zwanger bent. Dus zeker niet drinken. Dextro weet ik niet dat moet je navragen bij je VK. Maar ik zou echt stoppen met die energie drank.. en idd geen alcohol of roken?

Het wordt sterk afgeraden om energie drank te drinken tijdens zwangerschap. Het staat ook niet voor niks op de blikjes. Logo staat er op of het staat in tekst. Laatst nog gezien bij vrienden. Het is al gevaarlijk voor je als je niet zwanger bent. Dus zeker niet drinken. Dextro weet ik niet dat moet je navragen bij je VK. Maar ik zou echt stoppen met die energie drank.. en idd geen alcohol of roken?

Van een wodkaatje knap je wel beetje op! Is altijd beter dan red bull.
wordt de baby ook lekker actief van ???

Maar wodka is toch juist slecht? En ik word slaperig van alcohol. Ik wil juist niet om 6 uur in de avond al instorten en naar bed gaan. Op mijn blikje redbul staat geen plaatje hoor. Ik koop ook niet de echte. Misschien zijn die minder sterk? 

Terug
Bovenaan