Redbull en dextro

İedereen mag het natuurlijk zelf weten maar ik irriteer me er nogal aan dat hier wordt gedaan alsof het gezond is. Al is het een ‘geintje’, men leest het en kan verkeerd geinformeerd worden en dit is nergens voor nodig. 
Om maar ontopic te blijven;
Nee het is zeer ongezond wat je doet. Je vergroot onnodig de kans op complicaties door zoveel suiker & caffeine te drinken. Juist doordat je troep naar binnen werkt krijg je slaap omdat het iets met je energielevel doet. 
Vermijd suikers zoveel mogelijk en je zult zien dat je veel energieker wordt. Vraag eventueel om een doorverwijzing naar een dietist die jou hier meer over kan vertellen. 

Weer even een serieuze reactie: Ik zou het sterk afraden om Redbull te nemen met je zwangerschap, zeker als de reden ervoor is om wakker te blijven. Je lichaam is zich aan het voorbereiden op het komende moederschap. Dat is waarschijnlijk de reden dat je zo moe bent. Het kan ook zijn dat je overdag gewoon te veel doet en je lichaam dit in de avond probeert in te halen.
Overdag een dutje doen is een zeer goed alternatief en zou je moeten helpen! Alle reacties omtrent alcohol (wodka) en andere middelen (joint) zijn overduidelijk sarcastisch en moet je niet serieus nemen. Alvast veel succes met de bevalling en geniet van je kindje als hij of zij er straks is. Fijn dat je kindje ondanks alles goed groeit, en super dat je bent gestopt met roken, maar het zou wel fijn zijn om hem of haar de laatste maand ook nog even een gezond zetje mee te geven!

Nee, op de achterkant van 't blikje staat dat 't afgeraden is voor zwangeren.
Probeer als dat mogelijk is middagdutjes te nemen, zodat je in de avond wakker bent.
Zo niet, geef gewoon toe aan je lichaam en rust uit. Voor je 't weet zit je in je laatste slapeloze weken.
Succes!

Waarom niet gewoon op tijd naar bed? Moe zijn tegen het eind van een zwangerschap is heel normaal, en een teken dat je lichaam rust nodig heeft.
Zoals gezegt, in energie drankjes zit veel caffeine, en suiker. Suiker is natuurlijk nooit echt gezond. Maar caffeine moet je tijdens de zwangerschap echt beperken. Kopjes koffie verschillen de meningen van max 1 tot max 4, en volgens mij zit er al voor 4 kopjes in 1 blikje energiedrank. En dan drink je misschien ook nog een kopje koffie of thee tijdens de rest van de dag. 
Goed dat je wel gestopt bent met roken! 

Nog een hele andere tip: kijk s met een goede diëtiste/voedingsdeskundige naar wat je eet (naast wat je drinkt). Kan best zijn dat andere voeding je fitter maakt en je drang naar energiedrank (suiker & cafeïne) helemaal weghaalt. Succes met de laatste loodjes!

Omg... Is dit echt serieus??
Luister lekker naar je lijf en ga naar bed als je moe bent.......
Energiedrank, alcohol, al die shit laat je gewoon staan!! Ik neem aan dat je een gezond kind wil?
Praat ff met je verloskundige anders...

Terug
Bovenaan