Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
energyis energy drank..of t red Bull is of niet... Het wordt afgeraden omdat t slecht is.
" Energie drank tijdens de zwangerschap verhoogd de kans op een miskraam. In een blikje zit waarschijnlijk al een hoger richtlijn voor cafeïne die is gesteld voor zwangerschap. Als je zwanger bent mag je niet meer dan 4 kopjes koffie per dag anders heb je verhoogde kans op miskraam of een te laag geboortegewicht. Het werkt door op de baby. Je krijgt een hoge suikerspiegel wat niet goed is voor de baby. "
energyis energy drank..of t red Bull is of niet... Het wordt afgeraden omdat t slecht is.
" Energie drank tijdens de zwangerschap verhoogd de kans op een miskraam. In een blikje zit waarschijnlijk al een hoger richtlijn voor cafeïne die is gesteld voor zwangerschap. Als je zwanger bent mag je niet meer dan 4 kopjes koffie per dag anders heb je verhoogde kans op miskraam of een te laag geboortegewicht. Het werkt door op de baby. Je krijgt een hoge suikerspiegel wat niet goed is voor de baby. "
Bedankt voor de reacties. Ik zal de laatste maand geen redbul meer drinken. Afgelopen week nog bij de VK geweest, en alles was prima met de baby. Weet iemand wat ik wel kan doen om wakker te blijven behalve wodka dan? Ik lust geen koffie.
Overdag een dutje doen kan ook helpen om de avond wat wakkerder te blijven. En anders lekker optijd naar bed. Als je kleine er is kun je dat optijd naar bed en lekker slapen voorlopig wel vergeten namelijk.