Redbull en dextro

[quote quote=10138273]Ik drink nooit koffie of iets met caffeine erin maar soms een blikje redbull doe ik wel hoor. Als je je echt aan alles gaat houden..[/quote]
En hoe lang ben jij al zwanger? Want ik heb niet echt het idee dat ik mn baby ermee kwaad doe.. ik  drink het nu ongeveer twee maanden en de VK zegt dat de baby goed groeit en alles gewoon goed gaat. Is het dan geen fabeltje? 

[quote quote=10138276]Overdag een dutje doen kan ook helpen om de avond wat wakkerder te blijven. En anders lekker optijd naar bed. Als je kleine er is kun je dat optijd naar bed en lekker slapen voorlopig wel vergeten namelijk.[/quote]
Bedankt voor de tip! Ik ga dat eens proberen! 

[quote quote=10138261]Hahaha just shoot me, ook ik denk niet dat dit een serieuze post is…[/quote]
Haha, precies dit dus! En de eerste reactie trouwens ook. Als je de gebruikersnamen vergelijkt zijn ze bijna gelijktijdig aangemaakt: Gebruiker10098925 en Gebruiker10098927 ? Volgende keer misschien toch iets creatiever zijn met de gebruikersnamen ?

Dit moet een grap zijn. 
 Zo niet vraag ik me af of je wel klaar bent voor moederschap ? Elke dag 2 Redbull??!

maar goed bel morgen even je vk en vraag deze zelfde vraag dan krijg je je goeie en serieuze reactie die je zoekt

Zwanger of niet, geintje of serieus... Sommigen zijn in ieder geval zo dom en/of vermoeiend dat ze hun ouders al hadden moeten verbieden zich voort te planten! 

Wat een onzin en sneu gedoe de laatste tijd op het forum!! Ga lekker je neus saneren of je toetsenbord stofvrij maken, ga in ieder geval zelf nadenken en keep the s**t for yourself!! 
En topicstarter, je bent niet de enige!!

Je hebt ook van die Red Bull shotjes, die zijn extra geconcentreerd. Red Bull bevat trouwens vitamines, dus zal echt niet slecht zijn voor jou en het kind. En Dextro is gewoon druivensuiker, hartstikke natuurlijk dus.
Maar even serieus, er zitten hier (aanstaande) ouders op het forum om elkaar oprecht te helpen en hun onzekerheden te bespreken. Als je je verveelt, zoek dan alsjeblieft een leuke serie uit op Netflix, maar verdoe de tijd niet van de (aanstaande) ouders hier.

Terug
Bovenaan