regelmatig bloedingen, maar toch goed gegaan? wie ervaring?

Hoi allemaal,

Ik lees hier allemaal verhalen waarbij het goed gegaan is, wat super fijn!
Niet om mensen te laten schrikken maar ik wil toch even een andere kant laten horen. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook enorme bloedingen gehad. Met 6 weken, 8 weken, met 10 weken was het even gestopt. Met 12 weken begon het weer, heel heftig. Ik heb toen met 12 nog een echo gehad die was super maar helaas heb ik met ruim 13 weken ons kindje verloren...

Ik zeg dit niet om mensen bang te maken maar voor mijn miskraam hoorde ik alleen maar de positieve verhalen rondom bloedingen waardoor mijn miskraam dubbel zo hard binnen kwam zetten. Natuurlijk gaat het bij jullie allemaal wel goed maar wilde toch ook even de andere kant mee geven.

Heel veel succes allemaal,

lieve groetjes,
Wendy

Wendy wat verschrikkelijk... Dat komt dan zeker hard aan, heb je een goede echo gehad gaat het alsnog mis...
Had je een spontane miskraam uiteindelijk?

Ben ook heel blij met al die positieve verhalen! En toch blijf ik nog wat onzeker. Maar probeer ook te gaan genieten. Ben inmiddels 14 weken en het is weer rustig.

Liefs Janneke

Hoi Janneke,

En het kan ook zeker goed gaan hoor, positief blijven! Bij mij was het een spontane miskraam. s middags harde buiken dus ik dacht nog ik moet het rustiger aan gaan doen. S avonds om half elf kreeg ik weeen, en geloof mij, die herken je! Naar het ziekenhuis gegaan, daar te horen gekregen dat het niet goed was. Mocht blijven of thuis "bevallen". We zijn naar huis gegaan waar wij rond 00:00 uur het op het toilet hebben opgevangen. Heel traumatisch eigenlijk want het is echt al helemaal een kindje. Volgende dag naar het ziekenhuis en helaas niet helemaal schoon dus ook nog eens een curretages. Bij mij lag het waarschijnlijk aan de placenta. Die lag heel laag hoorde ik steeds.
Maar je bent al 14 weken een stuk verder dan ik was en het gaat gewoon goedkomen, klaar!

Heel veel succes, ik duim voor je!
liefs,
Wendy

Hoi dames,

Hier nog steeds af en toe bij het afvegen wat bloed, maar heb het idee dat het iets minder word. M'n vk blijft positief en heeft mn echo naar 23 maart verplaatst. Ik zou dan zo'n 6 weken zijn, dus precies (of net niet) optijd voor hartactie.
Ik ben heel benieuwd. Ga   nu echt aan het aftellen. Erg he. Maak me er gewoon zo ongelofelijk druk om!!!

Liefs Jen

Nou, de echo was goed. Er was ook niets te zien wat de bloedingen zou kunnen verklaren. De meest logische verklaring is dan ook dat het uit de baarmoedermond komt. Moet zeggen dat het me zeker een paar jaar van mijn leven heeft gekost, maar dat ik nu behoorlijk gerustgesteld ben. Het zal de komende weken vast nog wel een paar keer gaan gebeuren. Zeker omdat het hooikoortsseizoen is aangebroken en ik weer aan het niezen ben geslagen...

In ieder geval iedereen veel sterkte... Maak je niet te druk en ga vooral niet teveel lopen zoeken op internet, want daar wordt je meestal niet veel vrolijker van!

Ik heb 21 febr. een bloeding gehad met donkerrood bloed en afentoe licht met wat buikkrampen.  Die zaterdagavond was mijn bloedverlies zwart en sinds die zondag is het gestopt. Op advies van de huisarts en de diëtiste heb ik rust genomen. Ik ben nog steeds erg onzeker omdat ik niet weet wat ik ervan moet verwachten, hiervoor heb ik namelijk ook een bloeding gehad, maar dat was helderrood en heel weinig en pas met 8 weken, dat is een miskraam geworden, waar ik niks van heb gevoeld. Ben toen wel gecuretteerd. Ik hoop dat we volgende week goed nieuws krijgen!

Hoi meiden,
Erg fijn dat ik toevallig dit onderwerp hier tref. Ik heb toevallig vanochtend de verloskundige gebeld omdat ik last had van krampen en vanacht tot mijn grote schrik bloed zag bij mijn urine. Mijn vk zij dat het te maken zou kunnen hebben met vrijen (klopt ook 2dagen geleden hebben we gevreeen na bijna 3 weken niet gevreeen te hebben) en dat het ook te maken zou kunnen hebben met een drukke leven. Ik werk fulltime in de psychiatrie en zit ook nog partime op school. Thuis ben je ook nooit klaar dan weer even een wasje en dan weer even stofzuigen. Dus ook dat klonk aannemelijk. Zolang je geen hevige krampen hebt tijdens het bloeden schijnt het toch "normaal" te zijn. Maar die schrikmomenten zijn wel heel erg vervelend. En even een borrel voor de schrik zit er ook niet bij. Haha Wat hebben we het toch zwaar.
Liefs Naima

Hoi Naimpie,

Wat fijn dat je zo positief kan blijven zeg, maar je bent dan ook gelukkig al een stuk verder. Ik maak me persoonlijk veel meer zorgen. Ik verlies nu al een kleine 8 dag af en toe wat bloed en ik ben morgen 5 weken zwanger. Verlies geen stolsels, heb nog steeds geen buikpijn, het hoeft geen miskraam te zijn, maar wat het wel is kan niemand me vertellen.
Ik moet nu nog een week wachten tot de echo en dan weet ik gelukkig meer.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan