regelmatig bloedingen, maar toch goed gegaan? wie ervaring?

@Naimpie,
Wil je niet meteen ontmoedigen,maar ik heb een gynaecoloog of verloskundige nog nooit horen zeggen dat als je een bloeding hebt dat het mischien wel komt omdat je een druk leven hebt,dat slaat helemaal nergens op.
En nogmaals een bloeding is nooit NORMAAL het komt vaak voor maar normaal is het niet en het is tot dat het tegendeel bewezen is altijdt een dreiging.
Zeker als je een bloeding hebt in combinatie met krampen is geen goed teken!
Ik weet niet hoever je bent maar ik zou zeker staan op een echo!
 succes .
melanie

quote: melanie 70 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 19:59:52'));

@Naimpie,
Wil je niet meteen ontmoedigen,maar ik heb een gynaecoloog of verloskundige nog nooit horen zeggen dat als je een bloeding hebt dat het mischien wel komt omdat je een druk leven hebt,dat slaat helemaal nergens op.
En nogmaals een bloeding is nooit NORMAAL het komt vaak voor maar normaal is het niet en het is tot dat het tegendeel bewezen is altijdt een dreiging.
Zeker als je een bloeding hebt in combinatie met krampen is geen goed teken!
Ik weet niet hoever je bent maar ik zou zeker staan op een echo!
 succes .
melanie

Hier ben ik het niet mee eens! Je kunt zeker een bloeding krijgen als je te druk bent. Ik heb dit gehad tijdens mijn eerste zwangerschap, ik had telkens bruin dus oud bloed. Na een paar keer adviseerde mijn vk om rust te houden en toen hielt het op! Zodra ik weer meer begon te doen kwam het weer. Toen is er via een gynecoloog inwendig onderzoek gedaan. Het bleek om een adertje te zijn wat telkens knapte, dus was gelukkig onschuldig. Dus toen heb ik mijn normale leven weer opgepakt omdat het geen kwaad kon.

@Hier ben ik het niet mee eens! Je kunt zeker een bloeding krijgen als je te druk bent. Ik heb dit gehad tijdens mijn eerste zwangerschap, ik had telkens bruin dus oud bloed. Na een paar keer adviseerde mijn vk om rust te houden en toen hielt het op! Zodra ik weer meer begon te doen kwam het weer. Toen is er via een gynecoloog inwendig onderzoek gedaan. Het bleek om een adertje te zijn wat telkens knapte, dus was gelukkig onschuldig. Dus toen heb ik mijn normale leven weer opgepakt omdat het geen kwaad kon.

Ik ben het niet met jou eens!
Ik werk zelf op de afd. verloskunde dus kom met veel patienten in aanraking enz.
Een bloeding kan verschillende redenenen hebben maar de aanleiding van een bloeding is niet omdat je te druk bent.
Je kan een innesteling hebben,je kan bloedvaatjes hebben die snel springen,maar die kunnen door allerlei redenenen springen maar vooral omdat het zwakke bloedrijke adertjes zijn en de een bloed nou eenmaal sneller dan de ander, je kan druk zijn en het springt niet maar je kan byv. wat snel lopen en het springt op dat moment wel.
Je kan een praevia hebben enz,enz.

groet melanie

Hoi,

Ben net zelf afgelopen vrijdag uitgebreid onderzocht ivm aanhoudende bloedingen. Ben nu bijna 14 weken. Naar alle waarschijnlijkheid zijn er inderdaad een of meerdere poreuze vaatjes die snel knappen en dus bloeden.
Te druk  zijn is dus niet de oorzaak van de bloedingen. Het ligt aan de bloedvaatjes en die kunnen knappen om niets, als ik gewoon een boekje zit te lezen. Al hielp het in mijn geval niet dat ik heel druk was en veel stress op mijn werk had en de hele dag letterlijk liep en stond en bukte (en thuis ook nog eens twee kinderen heb). Nu ben ik minder gaan werken op advies van de vk. De bloedingen zijn nog niet weg, maar ze zijn wel minder heftig. En ik ben minder gespannen, waardoor het makkelijker is om met die bloedingen om te gaan. Klinkt misschien raar, maar ik schrik wat minder hard en kan me rustiger bedenken dat het niet meteen het einde van de zwangerschap is.

Terug
Bovenaan