Reuma en zwangerschap

hoi,

nathalie, hier ben ik, heb je verhaaltje weer gelezen, ben weer klaar met werken,
fijn, dat je behandeling naar vanmorgen hebt kunnen zetten,zodat je woe en do minder afspraken na elkaar hebt.
vrouw al gebeld? hopelijk houden ze zich aan hun 24u. dan weet je weer wat meer hopelijk.
en dagje vrij, wel aardig van je baas dat hij het je meld.

nou, tot vanmiddag vast weer, moet nu ffies gaan strijken,boodschappen doen en regelen dat me mob gemaakt word, hij doet het niet meer

liefs

Hoi

Ik heb fybromyalgie, en ik slik tramadol ik ben nu aan het afbouwen.
We willen graag een tweede kindje dus zodra ik zwanger ben moet ik stoppen.
Ik heb altijd 200mg geslikt en het laatste jaar 100mg en sinds 3 weken slik ik 50mg alleen om goed te kunnen slapen. Ik werk niet meer ik heb twee jaar in de ziektewet gezeten en ik ben nu weer op zoek naar ander werk maar dat is niet makkelijk als je beperkingen hebt en maar max 16 a 20 uur kan werken.

en het fijne is op het moment dat ik zwanger ben heb ik bijna geen pijn meer door de zwangerschaps hormonen. Dus ik zou mijn hele leven wel zwanger willen zijn om geen pijn te hebben.

En bij fybromyalgie zeggen ze nog steeds dat het niet erfelijk is, dat hoop ik dan maar want mijn vader heeft het en zijn zus heeft het en van mijn moeders kant heeft mijn tante het. Maar deze mensen hebben wel trauma's gehad in hun leven net als ik. En in het ziekenhuis zeggen ze dat het daardoor uit de genen te voorschijn komt.
Dus daar houden we het dan maar op. En dan hoop ik dat mijn dochter de genen van haar vader heeft, en als we zwanger worden dan hoop ik dat dit kindje ook haar vaders genen heeft.

groetjes, en sterkte meiden

quote: Kyra3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 15:56:09'));

Hoi

Ik heb fybromyalgie, en ik slik tramadol ik ben nu aan het afbouwen.
We willen graag een tweede kindje dus zodra ik zwanger ben moet ik stoppen.
Ik heb altijd 200mg geslikt en het laatste jaar 100mg en sinds 3 weken slik ik 50mg alleen om goed te kunnen slapen. Ik werk niet meer ik heb twee jaar in de ziektewet gezeten en ik ben nu weer op zoek naar ander werk maar dat is niet makkelijk als je beperkingen hebt en maar max 16 a 20 uur kan werken. En de dokter zei dat ik zo kon stoppen met de tramadol nou ik ben twee dagen strond ziek geweest ik moest dus echt afkikken en toen kreeg ik de 50mg mee en die mag ik dus slikken tot dat ik zwanger ben.

en het fijne is op het moment dat ik zwanger ben heb ik bijna geen pijn meer door de zwangerschaps hormonen. Dus ik zou mijn hele leven wel zwanger willen zijn om geen pijn te hebben.

En bij fybromyalgie zeggen ze nog steeds dat het niet erfelijk is, dat hoop ik dan maar want mijn vader heeft het en zijn zus heeft het en van mijn moeders kant heeft mijn tante het. Maar deze mensen hebben wel trauma's gehad in hun leven net als ik. En in het ziekenhuis zeggen ze dat het daardoor uit de genen te voorschijn komt.
Dus daar houden we het dan maar op. En dan hoop ik dat mijn dochter de genen van haar vader heeft, en als we zwanger worden dan hoop ik dat dit kindje ook haar vaders genen heeft.

groetjes, en sterkte meiden

Hi Kyra, welkom! Gezellig dat je met ons mee kletst.
Hoelang zijn jullie bezig geweest voor het zwanger raken van jullie dochtertje?
Heb je daarvoor altijd de pil geslikt of andere anticoncenptie?
Hoe oud is jullie dochtertje nu (of las ik daar net overheen)

Heb hier al paar daagjes niet gereageerd zoals jullie zien.
Deze week enorm druk gehad met revalidatie therapie en allerlei afspraken
Vandaag is mijn lichaam helemaal op. Voel me raar en niet lekker
Slaap al nachten slecht. Kweet niet wat er allemaal gebeurd met mijn lichaam.
Zou er dan toch nog een kans zijnd at het deze ronde raak is? Of is het gewoon beetje grieperig en vermoeidheid door alles wat ik de afgelopen tijd meemaak. Zelf denk ik het laatste, maar ja soms hoop je toch wel stiekum hè. Misschien omdat ik deze ronde eigenlijk een beetje als verloren beschauwde en rustig aan wou doen, dat er toch klein wondertje groeid. Maar dat is dus nog ff afwachten tot 26 juni.

Ben vanmiddag niet gaan werken. Zat heel erg in dubio wat moet ik nou doen. Maar kwam eigenlijk op neer dat ik mezelf wou opofferen om wel te gaan werken ivm te luisteren naar wat mijn lichaam aan geeft. Nu doe ik ook wel dingen die ik graag wil. Want heb de was al beneden, bed afgehaald, vaat weggewerkt. Dus is allemaal wat overzichtelijker. Maar wil voor mijn gevoel nog zoveel doen, moet echt alles verdelen en dat valt niet mee.

Vanmiddag eindelijk een mailtje van uwv terug. Het ciz moet nog een rapport uitbrengen naar de gemeente. En er is overleg geweest. Nu is er een mail naar de autolease maatschappij dat ik tot 1 augustus 2008 mijn auto mag houden. Maar hierover is dus nog niet 100% uitsluitsel. Wel ben ik super blij en valt er echt een steen van mijn hart en voeld het of ik ff wat meer lucht heb. Want 1 juli 2008 kwam wel angstvallig dichterbij. Dit wil niet zeggen dat er nu niet onwijs veel geregeld moet worden. Maar daar is nu iets meer tijd voor. En heel veel HOOP moeten hebben dat er een oplossing komt.

Ook vanmiddag telefoon van het uwv. Brrr ikke schrikken en op mijn hoede. Maar was eigenlijk wel verhelderd gesprek. Officeel moet ik uitgenodigd worden bij een gesprek bij arbeidsdeskundig betreft mijn wajong uitkering. Maar dit hebben we dus nu ff over de telefoon gedaan, omdat ik al heel dossier heb en eigenlijk sinds ons laatst gesprek niks veranderd is HELAAS! Doe erg mijn best en dat weten ze daar gelukkig ook. Ik blijf gedeeltelijk mijn uitkering houden. Dus stukje inkomen is gegarandeerd. Pffiew viel een last van mijn schouders. Was erg bang dat ze me nu alles aan het afpakken gingen. Terwijl er enorm tegenstrijdige reacties zijn bij het uwv. De een zegt word maar mama en huisvrouw, de andere zegd ik zie je niet terug keren in vrij bedrijf. Maar dat heb ik jullie allemaal al eens uitgelegd. We hadden het nog ff over mijn werk nu. En ik was blij dat ze niet over die wsw indicatie begon.

Totdat later vanmiddag weer de telefoon ging. Ik had te vroeg gejuicht. Ik moet toch een wsw indicatie aanvragen om een slag om de arm te houden. Maar wachtlijst daar is 3 jaar!!! Dusss! Ik dacht bij mezelf okay als jullie dat graag willen. Over 3 jaar hoop ik een gezinnetje te hebben en me beter te voelen dan ik nu doe!

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Best positieve dingen dus, al zijn de problemen dan nog niet opgelosd een klein sprankeltje hoop is er wel!

Liefs Nathalie

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het inmiddels een stuk beter en ik blijk dus geen reuma te hebben (zie topic NOD 23 juni).
Nathalie, ik hoop ook zeker voor jou dat het raak is. Dank je voor je medeleven!
Hopelijk komt het met  de rest  ook allemaal goed (wat een gedoe zeg)!

Ik blijf jullie in de gaten houden hoor,  en hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!

Veel liefs, Anna

Ff kleine update:
Er zijn nog geen RD-tjes, hihih

Als ik net als in ronde 2 cyclus van 36 dagen heb is mijn nod 4 juli
Maar vorige ronde had ik 28 dagen dus ben nu 1 dagje overtijd!
Eerst maar het weekend eens zonder rd-tjes doorkomen.
Ik zit er over te denken om 5 juli te gaan testen als het nog nodig is.

Liefs Nathalie

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5!

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan