Reuma en zwangerschap

Hoi,
nathalie, ik zal daar eventjes gaan lezen. Begrijp dat je de puf niet hebt.
Inderdaad balen van het ongi worden, had er niet niet op gehoopt, en zeker niet zo vroeg .
Maar ja, je doet er niets aan, dus we gaan weer verder.

Liefs.

Hoi,

Lieve nathalie,
Ik heb net je berichtje in het andere topic gelezen.
Meid, wat een verhaal, het is zo oneerlijk allemaal, dan moet ik niet zeuren, want jij, lieve meid, krijgt veel meer voor de kiezen gegooit.
Ik hoop dat die man je kan helpen, zodat niet je hele vrijheid word afgenomen.
Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.
wanneer hoor je hier meer over?

meid, ik denk aan je!
Liefs Bloemetje.

Dank je bloemetje, maar wat ik nu allemaal mee maak is niet te vergelijken met de zorgen die iemand anders heeft of kan ervaren hoor. Het een is niet erger dan het ander. Zo denk ik te teministe over. Het kan altijd erger. Mag mijn handen dichtknijpen met wat ik nu heb en kan e.d. Heb dak boven mijn hoofd, mijn vriend en ouders die me steunen. Mensen om me heen zoals jullie die luisterd oor bieden. Dus kan allemaal nog erger hè

Bedankt voor je lieve woorden!

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, ik heb erg veel bewondering voor je, wist je dat?
Ik heb het gevoel dat je een sterke vrouw bent, en dat een kindje bij jullie een erg mooi en goed leven krijgt!!!

Je bent een super meid, ook zoals je in moeilijke periodes er nog steeds evenveel bent voor anderen.

Liefs.

Dank je voor de onwijs lieve woorden. Maar ik denk dat wij deze ronde ff laten rusten op dit moment. Er gebeurd zo ontzettend veel in mijn leventje. Das ook niet goed voor toekomstige kleine. Ik wil niet dat het mis gaat. Heb zoveel stress en spanning in mijn lichaam op het moment. Eerst maar eens een beetje orde in de chaos scheppen.

Maar vannacht eerst maar eens goed slapen, wie weet voel ik me morgen dan wat beter!

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, heb je lekker kunnen slapen?
ik snap je hoor, dat je het nu eventjes laat rusten, eerst jezelf weer wat beter voelen.
dat is voor jou en jullie toekomstige kleintje ook beter tijdens zwangerschap.

sterkte meid, ik denk aan je.

x

Gisteravond/vannacht heel gesprek gehad met mijn mannetje. Dat is inmiddels dus alweer een nacht geleden hoor. Zie net dat het alweer 0.10 uur is. Ik kruip dalijk lekker mijn bedje in. Mijn mannetje weet nu wat er in me om gaat en geeft ook aan dat ik meer moet praten en meer hulp moet vragen. Dus dat gaan we dan maar proberen hè. Hij ziet dingen niet altijd en pikt signalen/hints dus blijkbaar niet altijd op. Dus hij geeft aan van zeg het dan alsjeblieft. Na zo'n diepgaand gesprek konden we niet meer slapen, dus zijn we lekker saampjes op de bank film gaan kijken en dus pas heel laat naar bed gegaan. Beide daarna als een blok in slaap gevallen vannacht. Ikke al tijdens de flim in zijn armen.

Ik merk dat de stress, spanning en vele praten en traantjes op mijn lichaam slaat. Ben nu ook erg moe dus ik ga lekker bedje in. Morgen gelukkig nog een vrije dag. Het is dan wel vaderdag. 's Middags naar mijn opa & oma, want we zijn uitgenodigd om chinees te komen eten, dus hoef lekker niet te koken.

Weltrusten allemaal! Liefs Nathalie

Gisteravond/vannacht heel gesprek gehad met mijn mannetje. Dat is inmiddels dus alweer een nacht geleden hoor. Zie net dat het alweer 0.10 uur is. Ik kruip dalijk lekker mijn bedje in. Mijn mannetje weet nu wat er in me om gaat en geeft ook aan dat ik meer moet praten en meer hulp moet vragen. Dus dat gaan we dan maar proberen hè. Hij ziet dingen niet altijd en pikt signalen/hints dus blijkbaar niet altijd op. Dus hij geeft aan van zeg het dan alsjeblieft. Na zo'n diepgaand gesprek konden we niet meer slapen, dus zijn we lekker saampjes op de bank film gaan kijken en dus pas heel laat naar bed gegaan. Beide daarna als een blok in slaap gevallen vannacht. Ikke al tijdens de flim in zijn armen.

Ik merk dat de stress, spanning en vele praten en traantjes op mijn lichaam slaat. Ben nu ook erg moe dus ik ga lekker bedje in. Morgen gelukkig nog een vrije dag. Het is dan wel vaderdag. 's Middags naar mijn opa & oma, want we zijn uitgenodigd om chinees te komen eten, dus hoef lekker niet te koken.

Weltrusten allemaal! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan