Pfff wat een nacht. Bloemetje ik kom bij jou slapen. Gaat je mannetje maar op de bank of bij mijn mannetje in bed, hihih. Heb ook nog wel logeer bed ofzo. Hahha nee ff zonder dollen nu!
Heb vannacht erg liggen woelen enzo, heb blijkbaar mijn mannetje de hele nacht wakker gehouden, dus vanmorgen tegen hem gezegd: was dan ook op de bank of logeerbed gaan liggen joh! Zo bedoelde ik dat natuurlijk niet, maar heb blijkbaar wel iets geslapen, maar ohh wat was ik brak vanmorgen. Besloot toch maar te gaan werken en omdat ik vandaag heel veel dingen moet regelen e.d. Maar kreeg ik toen ik net gewassen was en mijn broek aan had een smsje van de baas dat het niet druk was en de vrij zwemmers niet kwamen dus wat ik wat hem betreft wel vrij mocht nemen. Kijk aan! Tis maar goed dat ik dat smsje niet kreeg toen ik nog lekker in bed lach, want ik had zo mijn koppie tussen de kussens gestoken en een winterslaap gaan houden, hihih.
Maar daar los ik niks mee op hè, dus maar verder aangekleed en naar beneden gegaan. In tijd van half uur 5 telefoontjes gepleegd en tis nu maar afwachten of ik uitstel kan krijgen. Net die mevrouw het hele verhaal nog gemaild, hopelijk leest ze die vandaag nog. Had volgens mij leesbevestiging ingesteld, maar nog geen mailtje terug dat ie gelezen is. En had haar ook al gebeld op landelijke nummer, maar dan word je binnen 24 uur terugebeld. Dat kan vanmiddag zijn, maar ook pas morgen ochtend hè. Ik zit dus nu echt in de wacht stand.
Maar heb gelukkig fysio therapie weten te verzetten naar vanmorgen, dan heb ik wo en do niet tig afspraken achter elkaar. En geeft mij ook wat afleiding hè. Zul je net zien beld die vrouw dan hoor, hihih. Maar goed heb mijn mob. wel bij me.
Dacht ga hier ff kijken voor een beetje afleiding. Iedereen is aan het werk natuurlijk, maar ach dan hebben jullie wat te lezen als jullie weer thuis komen, hihih
Liefs nathalie