Reuma en zwangerschap

hoi nathalie,

ik ben erg blij te lezen dat jullie goed gesprek hebben gehad, en jullie beiden hebben kunnen aangeven wat moeilijk is. Ik denk dat dat erg veel kan helpen.
En heerlijk, bij je mannetje in zn armen in slaap vallen. hihi. vind ik ook erg fijn.

nou, geniet van de chinees vanmiddag.

liefs

Ja is zekers fijn. Hij heeft nu alleen mijn dekentje op de bank, grrr!
Ikke heeft het ook koud. Terwijl het zonnetje wel door de ramen schijnt.
We gaan vanmiddag gewoon lekker rustig aan doen en dalijk naar mijn opa & oma
Vannacht was ik mijn mannetje kwijt in bed. Was ie op de bank in slaap gevallen omdat hij nog ff de 24 uur van La Mans aan het kijken. Dat duurt nu nog half uurtje. Maar hij was dus in slaap gevallen. Wel leeg dan in bed hoor!

Gelukkig voel ik me iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar verneem het wel in mijn spiertjes hoor. Dus maar ff wat meer op mezelf letten en me niet te druk PROBEREN te maken, want dat doet mijn lichaam niet veel goeds.

Ik wens iedereen fijne zondag/vaderdag!

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, dat had ik gister, me vriend was 9 u wakker en was bed uitgegaan, ik werd half elf wakker en wilde naar hem toe draaien, was hij er niet meer, haha, verwacht ik niet, want meestal ben ik degene die er altijd als eerste uit is. haha.

en inderdaad, lekker rustig aan doen meid, en je dekentje terug eisen ;-).

veel plezier bij je oma, probeer je gedachten beetje te verzetten, ook al is dat erg moeilijk, ik weet het.

liefs

Heb dekentje weer terug hoor, hihih. En gewoon de verwarming weer een klein beetje aangezet. Kan wel met dikke trui en jas in huis gaan zitten, maar das ook zo dom hè, hihih.

Vanavond lekker nog ff bij komen voor de nieuwe week begint.
Het begint anderen ook op te vallen dat ik de laatste paar weken zoveel hoofdpijn heb
En nu ik erover na begin te denken klopt dat ook wel.

Dus maar ff wat beter op mezelf letten!

Wens jullie fijne avond en alvast heel goed begin van nieuwe week!

Liefs Nathalie

hoi nathalie,

een teken dat je het zeker rustiger aan moet gaan doen als het anderen opvalt.
lekker aan je mannetje dingen vragen, zodat ie ook gelijk weet dat het af en toe niet gaat?
succes meid de volgende week, probeer rustig te doen.

liefs

Ik lig al lekker in bed en mijn mannetje bij me achter de pc. Zo lig ik niet zo alleen hè. Maar ben best kapot op het moment. En had het koud dus dacht ga lekker in bed liggen. Nou ja logeerbed, maar dat maakt niet uit.

Fijne avond! Liefs Nathalie

Pfff wat een nacht. Bloemetje ik kom bij jou slapen. Gaat je mannetje maar op de bank of bij mijn mannetje in bed, hihih. Heb ook nog wel logeer bed ofzo. Hahha nee ff zonder dollen nu!

Heb vannacht erg liggen woelen enzo, heb blijkbaar mijn mannetje de hele nacht wakker gehouden, dus vanmorgen tegen hem gezegd: was dan ook op de bank of logeerbed gaan liggen joh! Zo bedoelde ik dat natuurlijk niet, maar heb blijkbaar wel iets geslapen, maar ohh wat was ik brak vanmorgen. Besloot toch maar te gaan werken en omdat ik vandaag heel veel dingen moet regelen e.d. Maar kreeg ik toen ik net gewassen was en mijn broek aan had een smsje van de baas dat het niet druk was en de vrij zwemmers niet kwamen dus wat ik wat hem betreft wel vrij mocht nemen. Kijk aan! Tis maar goed dat ik dat smsje niet kreeg toen ik nog lekker in bed lach, want ik had zo mijn koppie tussen de kussens gestoken en een winterslaap gaan houden, hihih.

Maar daar los ik niks mee op hè, dus maar verder aangekleed en naar beneden gegaan. In tijd van half uur 5 telefoontjes gepleegd en tis nu maar afwachten of ik uitstel kan krijgen. Net die mevrouw het hele verhaal nog gemaild, hopelijk leest ze die vandaag nog. Had volgens mij   leesbevestiging ingesteld, maar nog geen mailtje terug dat ie gelezen is. En had haar ook al gebeld op landelijke nummer, maar dan word je binnen 24 uur terugebeld. Dat kan vanmiddag zijn, maar ook pas morgen ochtend hè. Ik zit dus nu echt in de wacht stand.

Maar heb gelukkig fysio therapie weten te verzetten naar vanmorgen, dan heb ik wo en do niet tig afspraken achter elkaar. En geeft mij ook wat afleiding hè. Zul je net zien beld die vrouw dan hoor, hihih. Maar goed heb mijn mob. wel bij me.

Dacht ga hier ff kijken voor een beetje afleiding. Iedereen is aan het werk natuurlijk, maar ach dan hebben jullie wat te lezen als jullie weer thuis komen, hihih

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan