rimke

Ja ben nou toch benieuwd. Ik volg al een hele tijd de reacties en discussies van o.a. rimke.....en nu valt het me ineens op dat ze al een paar dagen niet meer reageert.....Zou ze ook zo ver zijn???

Ben benieuwd?
Laat ons niet in spanning...

groetjes manon

zat er ook net aan te denken dat ze niet meer reageert! hoop voor d,r dat
ze bezig is, of dat er nu al een beeb is, want ze was het behoorlijk zat, en erg moe  volgens mij. nou ja, we houden het maar in de gaten!!!

Misschien is haar visioen wel uitgekomen en is ze zondagavond bevallen en is ze nog net op de valreep een augustusmama geworden. Hopelijk houdt ze ons niet al te lang in spanning en kan ze ons snel leuk en goed nieuws mededelen!

Groetjes,
Susan

Hahaha!!
Lief!
Nee, ben een zenuwinzinking nabij na wederom een totaal slapeloze nacht..............heb al dagen de meest hysterische huilbuien en ben bang dat ons meisje haar 18de verjaardag nog in mijn buik viert..........
Ben gisteren weer gestript, met een forse slijmprop tot gevolg en wat krampjes maar verder helemaal niets...........
Reden genoeg voor weer wat huilbuien vandaag!
Gelukkig mag ik vannacht nog een keer in het ziekenhuis slapen en morgen heb ik een afspraak staan bij een acupuncturiste...........ben benieuwd wat die voor me kan doen! Daar ga ik overigens overmorgen weer heen.
Komende maandag mijn laatste afspraak bij de VK en dan wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis, wat vroeger dan normaal, maar dus ook omdat ik er zo vreselijk door heen zit.
We hopen dat ons meisje dan toch al wel is geboren....

Hier vooralsnog geen vrolijk nieuws dus!!

Dank jullie voor jullie belangstelling, doet me goed!
Hou jullie op de hoogte hoor,

Dikke kus Rimke
40+3

Hoi Rimke,
Wat ontzettend herkenbaar zeg! Ik ben ook al twee keer gestript, en ook buiten wat krampjes tot op heden geen enkel resultaat  en de huilbuien en slapeloze nachten heb ik ook regelmatig. Ook ik mocht in het ziekenhuis slapen, maar gelukkig ging het slapen de laatste nachten wat beter.
Ik hoop dat je gauw bevalt Rimke en dat je niet meer hoeft te wachten tot volgende week maandag. Ik ben afgelopen maandag voor het laatst bij de vk geweest en wordt dan donderdag overgedragen aan het ziekenhuis.
Heel veel sterkte, ik duim voor je dat je gauw bevalt.
Groetjes Marjen (40+5 en mv Daan (4) en Joost (2)

Och meis!
En dan heb jij nog 2 koters rondlopen, hoe doe je het????
Wel fijn dat je wat beter slaapt de laatste dagen! Kun je een stuk meer hebben he?
Heb je nog een trucje?
Tja, ik doe het nog een nachtje in het ziekenhuis, was vorige keer heerlijk, maar helaas wel eenmalig...............
Misschien dat de acupunctuur iets gaat helpen!
Jij bent dus al overgedragen?
Wilde je graag thuis bevallen? Dan is het wel balen he............
Hou vol meisje, onze tijd komt............zeggen ze.
Blijf huilen, want dat zorgt dat je je spanning wel kwijt raakt..........(dat hou ik mezelf maar voor........)

Kus Rimke

Ja ik heb er idd al twee rondlopen. Wel gek eigenlijk want bij beide jongens was ik 5 dagen te vroeg bevallen en nu, grmbl...al 5 dagen overtijd...misschien komt het omdat we nu een dochtertje verwachten? Ik weet het niet. Maar het blijft vreemd dat mijn lichaam nu zo anders reageert, of beter gezegd NIET reageert, haha.
En trucs om beter te slapen? Ik lees voortdurend, dus als ik midden in de nacht wakker word en ik slaap niet meer in dan huppetee ga ik lezen, dan val ik na een paar blz. zo weer in slaap. Alleen wat me afgelopen weekend zo verschrikkelijk wakker hield waren rusteloze benen en om het halfuur moeten plassen omdat de baby zo hyperdepieper de samba danst in mijn buik. Gek wor je dr van. Gelukkig hebben we hele lieve ouders waar onze jongens regelmatig even kunnen logeren. Dat scheelt mij weer kids naar school brengen en kan ik overdag even bijkomen.
En 'even' boodschappen doen is er ook niet meer bij, pffft, voortdurend hoor je: loop je er nou nog?? en hoe lang moet je nog?? en Nog niets?? Tja, heel goed bedoeld en heel lief, maar af en toe voel ik me alleen nog maar een broedkip, haha.
Nou meis, volhouwen (tja dr zit niks anders op he) en ik hoop voor ons dat het vannacht of morgen gaat gebeuren!!!! (dat denk ik elke avond weer.....:()
liefs Marjen

Hey meiden!

Ik duim hard voor jullie hoor! Zo erg als jullie zit ik er nog niet doorheen, dus ik heb voornamelijk veel tijd en gelegenheid om voor jullie te duimen terwijl ik op onze kleine wacht...

En als het een dezer dagen zover is; zet 'em op!

Jacoline (40+2).

Terug
Bovenaan