rimke

Och meisje! 1 uur slaap???  Da's echt niet normaal!! Hoe kan dat toch?
Onvoorstelbaar gewoon, gaan ze met jou nog geen afspraak maken voor een evt.
inleiding? Als je toch zo slecht slaapt, dan kunnen ze je toch beter inleiden na een goede nachtrust in het ziekenhuis?
Sterkte maar weer..
liefs Marjen

Ja, was ook behoorlijk afschuwelijk, en dan zou je denken dat ik overdag zou bijslapen maar nee, dat lukt ook niet............
Dus je begrijpt mijn huilbui bij de vk, bang voor postnatale depressie en uitputting enzo...........ach, de vk heeft weer op me ingepraat, en nu red ik het hopelijk weer tot maandag, en dan wordt ik doorgestuurd. De vk denkt dat als ze me nu instuurt dat ze toch niets doen........
En natuurlijk wil ik ook wel heel graag thuis bevallen, dus ik hoop dat ons meisje dit weekend komt, anders is die kans verkeken...........

Maar goed, genoeg gezeken....................

Ik hoop dat onze kindjes besluiten dit weekend te komen meid, en dat we hier later maar weer om lachen.............ofzo. Vooralsnog zie ik er de lol niet van in  en de kans op een tweede is voorlopig erg laag.................maar goed, eerst deze maar eens op de wereld zetten.........

Kus!!!

Meid, succes he! Ik weet dat de dagen nu weken lijken maar jouw kleine laat nu echt niet lang meer op zich wachten. Nog hooguit een week en dan ben jij ook mama!

Terug
Bovenaan